عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فعالان فضای مجازی در شهرستان به دنبال همگرایی باشد

معاون فرماندار گمیشان:

فعالان فضای مجازی در شهرستان به دنبال همگرایی باشد

فعالان فضای مجازی در شهرستان به دنبال همگرایی باشد

 

معاون فرماندار شهرستان گمیشان گفت: فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها در شهرستان علاوه بر پیگیری مطالبات مردمی باید به دنبال همگرایی باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان؛ سید علیرضا حسینی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی شهرستان گمیشان افزود: رسانه ها در خلاء حضور احزاب، مطالبه‌گری جامعه را بر دوش می کشند و می توانند وحدت موجود بین جامعه را بیش از پیش تقویت کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه و فضای مجازی در هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات پیش رو اذعان کرد: با توجه به تحریم های انجام گرفته از سوی دشمنان و تبلیغات بر عدم شرکت در انتخابات، وظیفه داریم با اتحاد و همدلی با حضور هرچه با شکوهتر در این انتخابات نقشه های آنان نقش برآب کنیم.

حسینی ادامه داد: 30 کانال فضای مجازی در شهرستان فعال هستند که باید ضمن نظارت بر عملکرد آنان، از این ظرفیت ارزشمند به نفع برنامه‌های دولت به ویژه در انتخابات سود برد.

 

*فعالیت 30 کانال فضای مجازی در گمیشان/ فضای مجازی نباید رها شود

 

وی با تاکید بر به اینکه اخبار درج شده در کانال ها و فضای مجازی باید موثق باشد، تاکید کرد: فضای مجازی نباید رها شود، در عین حال اهل رسانه با توجه به رسالت خودشان نسبت به درج اخبار موثق و ایجاد امیدواری در جامعه اقدام کنند، چرا که اخبار درج شده در شکل دهی و مهندسی افکار عمومی موثر است.

معاون فرماندار گمیشان ادامه داد: در این شرایط که دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی درصدد ضربه زدن به کشور است، اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی وظیفه دارند با انعکاس اخبار مثبت و صحیح در کنار مسئولان امید را در جامعه بیشتر کرده و نگذارند دشمنان از این فضا سوء استفاده کنند.

در پایان این نشست، فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی نسبت به بیان نقطه نظرات و مسائل اجتماعی شهرستان پرداختند.

نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی شهرستان گمیشان با معاون فرماندار شهرستان در محل دفتر فرمانداری شهرستان برگزار و قرار شد هر دو ماه یک بار این جلسه تداوم یابد.

فعالان فضای مجازی در شهرستان به دنبال همگرایی باشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 377
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4828

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 215
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:215
بازدید سال:13581
بازدید کل:2182341