عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد

فرماندار گمیشان:

بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد

بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد

 

در این جلسه "احمد دستمرد" اظهار داشت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان؛ جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گمیشان با حضور فرماندار شهرستان، رئیس دادگستری شهرستان کمیشان ، اعضاء و روسای ادارات مربوطه در محل فرمانداری گمیشان برگزار شد.
وی تاکید کرد: باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد و وظیفه این کارگروه، نظارت براقلام مورد نیازی است که ملاک قیمت گذاری آن کشوری و منطقه ای است.

فرماندار شهرستان گمیشان بر لزوم بازدید میدانی از بازار تاکید کرد و گفت: از این پس در هر ماه حداقل یکبار باید از بازار با همه ی دستگاههای ذی ربط و همچنین نیروی انتظامی بازدید بعمل آید تا مشکلات قابل مشاهده مرتفع گردد.

وی به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی اشاره و خاطرنشان کرد: تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد و بعضی مواقع عرضه و تقاضا با کمبودهایی مواجه می شود که با رویکردی که در بازار مشاهده می کنیم باید تلاش کنیم تا نظارت از دستمان خارج نشود و کلیه دستگاه ها به دنبال این باشند که دچار کمبود اقلام مورد نیاز مردم نشویم.

وی انصاف را شرط مهم در کسب و کار عنوان کرد و گفت: بازاریان در قیمت گذاری باید اقشار کم درآمد را نیز مورد توجه قرار دهند تا همه بتوانند از حداقل ها در زندگی برخوردار باشند.

در این جلسه هر یک از اعضاء ستاد تنظیم بازار شهرستان از اقدامات صورت گرفته گزارشی را به ریاست جلسه و اعضاء ارائه دادند و تصمیمات جدیدی نیز اتخاذ شد.

بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 412
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4894

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5159
بازدید سال:5159
بازدید کل:2173919