عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » عیار مدیران در خدمت رسانی مردم ، پایبندی به نظام ، رهبری و ارکان نظام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

عیار مدیران در خدمت رسانی مردم ، پایبندی به نظام ، رهبری و ارکان نظام

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

عیار مدیران در خدمت رسانی مردم ، پایبندی به نظام ، رهبری و ارکان نظام

 

عبدالرضا چراغعلی، عیار مدیران در خدمت رسانی مردم، پایبندی به نظام و رهبری و ارکان نظام دانست و افزود: تدبیر ، برنامه و چشم انداز برای توسعه استان سه آیتم مهمی است که مدیران دستگاههای اجرایی بایستی به آن توجه ویزه نمایند و فرماندار شهرستان بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان برای هر دستگاه رصد خواهد نمود.

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ، مدیرکل انتظامی و مدیرکل سیاسی انتخابات و فرماندار و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان ، عبدالرضا چراغعلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: اوج همدلی مردم ایران اسلامی در تشیع پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی نمایان شد و اتفاقی بی نظیر بود.

وی افزود: مدیران دستگاههای اجرایی برنامه های خود را طی زمانبدی که اعلام خواهد شد به نماینده عالی دولت در شهرستان ارائه دهند و براساس آن خدمت به مردم گام بردارند.

چراغعلی گذری هم به تخصیص اعتبارات و نگاههای ویژه دولت به آسیب های اجتماعی ، محرومیت زدایی و اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار در این شهرستان زد و گفت : قبلا به این شهرستان ، عبارت توسعه نیافته را بکار می بردند و اکنون به کمتر توسعه نیافته تبدیل شده و انشاله بزودی عبارت کمتر توسعه نیافته از این شهرستان حذف خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت : طلاق ، حاشیه نشینی ،اعتیاد ،خودکشی و مهاجرت ، پنج آسیبی است که مورد نظر مقام معظم رهبری بوده و خوشبختانه وضعیت این شهرستان در این موارد قابل قبول است.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در ادامه گذری هم بر انتخابات پیش رو زد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با هر ترفندهایی در صدد این هستند که از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای جلوگیری کنند و چشم به آن دوختند ولی مردم ما ، مردم ایران اسلامی تا کنون نشان دادند که پا به پای انقلاب و رهبری حرکت نمودند و انشاله با حضور حداکثری خود یک مهر تاییدی بر نظام خواهند زد.

وی در پایان گزارشی مختصر از برنامه های دهه فجر ارائه نمود .


در ادامه احمد دستمرد فرماندار گمیشان گذری بر مولفه های توسعه شهرستان زد و گفت : توسعه فضای سبز ، توسعه فضای فرهنگی و بهبود فضای آموزشی از مولفه های مهم توسعه شهرستان بوده که دولتمردان نگاه ویژه ای به آن دارند.

وی افزود : در این شهرستان در بحث کاهش بیکاری و اشتغالزایی به کمک مدیرکل امور اجتماعی استان کارهای خوبی در حال انجام است ، برنامه های خوبی در حال تدوین است و اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته شده است ، مشاغل خانگی حمایت می شود .

فرماندار شهرستان ادامه داد : گمیشان جزوء 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور بوده که در سیل ابتدای سال دوشهر این شهرستان خسارت دید و در شهر گمش تپه 47 نقطه جهت عبور راحت آب های روان برش داده شده که خوشبختانه با کمک اداره کل راهداری ، حمل و نقل جاده ای استان تمام این نقاط مرمت و بازسازی شده است.

وی اظهار داشت : کمک های فراوانی در سیل 98 به این شهرستان از جای جای ایران اسلامی در کنار دولتمردان ارائه شد که انصافا به سهم خود از تمام ملت شریف و دولت تشکر خود را اعلام می نمایم.

دستمرد با اشاره به عدم استقرار برخی دستگاههای اجرایی در این شهرستان گفت : برخی ادارت در این شهرستان بطور کامل استقرار نیافته و برخی همچون فنی و حرفه ای ، ثبت احوال و ثبت اسناد در ساختمانهای استیجاری مستقر بوده که در شان مردم شهرستان نیست و در حال حاضر اقدامات لازم جهت تخصیص زمین برای احداث ساختمان این دستگاهها در حال انجام است.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه ، سیفی مدیرکل انتظامی و ملک حسینی مدیرکل سیاسی و اجتماعی استانداری گلستان سخنانی با موضوعیت انتخابات ارائه نمودند.

عیار مدیران در خدمت رسانی مردم ، پایبندی به نظام ، رهبری و ارکان نظام

 

عیار مدیران در خدمت رسانی مردم ، پایبندی به نظام ، رهبری و ارکان نظام

 

عیار مدیران در خدمت رسانی مردم ، پایبندی به نظام ، رهبری و ارکان نظام

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 496
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4923

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 189
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5224
بازدید سال:5224
بازدید کل:2173984