عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » قانون مداری، امانت داری و بی طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند

رئیس هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان گمیشان:

قانون مداری، امانت داری و بی طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند

قانون مداری، امانت داری و بی طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند

 

فرماندار گمیشان در جلسه ستاد انتخابات چهار اصل اساسی در برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانت داری و بی طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ "احمد دستمرد " فرماندار، صبح امروز 27دی ماه در جلسه کمیته های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گمیشان ادامه داد: باید هر یک از کمیته ها در راستای ایجاد انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری، اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.

 

رئیس هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان گمیشان به بررسی نرم افزارهای مورد نیاز، آموزش کارکنان و مشکلات قابل پیش بینی، ارتقاء و تبدیل وضعیت سیستم های رایانه ای ، ساماندهی وضعیت امنیت اطلاعات و ارتقای شبکه ارتباطی تاکید کرد.

دستمرد در با بیان اینکه بخش عظیمی از فعالیتهای اجرایی انتخابات مربوط به حوزه فناوری اطلاعات می باشد افزود:در این زمینه باید از نیروهای متخصص و زبده در حوزه فناوری اطلاعات به عنوان سرگروه، کاربر شعبه و دیگر مسئولیتها در این کمیته استفاده شود.

وی ضرورت امر آموزش جامع ، مدون و منسجم را یادآورد شد و اظهار داشت: در فرایند انتخاباتی که حدود 95 درصد از فرآیندهای آن به صورت رایانه ای برگزار می شود ضرورت آموزش جامع ، مدون وبرنامه ریزی شده بیش از پیش احساس می شود که در این زمینه باید طرح جامع آموزش در راستای امانتداری و قانونمداری اجرا شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بر لزوم برگزاری هرچه بهتر انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و پیش بینی امکانات زیرساختی برای اجرای این رویداد بزرگ ملی در چارچوب اهداف و برنامه های وزارت کشور تاکید کرد و افزود :با در نظر گرفتن تجربیات فنی و زیرساختی گذشته و امکانات بروز فناوری اطلاعات بتوان در برگزاری انتخابات پرشور نقش ارزنده ای ارائه کرد.

این جلسه با بررسی نرم افزارهای مورد نیاز، آموزش کارکنان و مشکلات قابل پیش بینی، ارتقاء و تبدیل وضعیت سیستم ها، ساماندهی وضعیت امنیت اطلاعات و ارتقای شبکه ارتباطی مورد بحث تبادل نظر قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،همزمان با سراسر کشور روز جمعه دوم اسفند ماه در شهرستان گمیشان نیز برگزار خواهد شد.

قانون مداری، امانت داری و بی طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 323
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4931

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5044
بازدید سال:5044
بازدید کل:2173804