عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مهمترین رخداد اسفند ماه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

فرماندار گمیشان:

مهمترین رخداد اسفند ماه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

مهمترین رخداد اسفند ماه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

 

فرماندار گمیشان در همایش زن، با محوریت مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات گفت: مهمترین رخداد کشوراسفند ماه سال 98 برگزاری این انتخابات مهم است که در سرنوشت مردم این کشور تاثیر زیادی دارد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ "احمد دستمرد " فرماندار،  در این همایش گفت : وی با اشاره به جمعیت 50 درصدی بانوان از کل جمعیت کشور حضور انان را تعیین کننده دانست و اظهار امیدواری کرد بانوان تاثیرگذار در جامع شرایط را برای حضور حد اکثر مردم فراهم کنند.

 

وی ادامه داد: در این شهرستان در بحث کاهش بیکاری و اشتغالزایی به کمک مدیرکل امور اجتماعی استان و مدیرکل بانوان کارهای خوبی در حال انجام است ، برنامه های خوبی در حال تدوین است و اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته شده است ، مشاغل خانگی حمایت می شود .

در ادامه احمد دستمرد فرماندار گمیشان گذری بر مولفه های توسعه شهرستان زد و گفت : توسعه فضای سبز ، توسعه فضای فرهنگی و بهبود فضای آموزشی از مولفه های مهم توسعه شهرستان بوده که دولتمردان نگاه ویژه ای به آن دارند.

 

حضور بانوان در انتخابات به مشارکت حداکثری کمک خواهد کرد

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان در گفتگو باصدا وسیما گلستان گفت : حضور زنان در انتخابات به مشارکت حداکثری کمک خواهد کرد .

حمیدرضا ملک‌حسینی با اشاره به اینکه بانوان نقش مهمی در انتخابات دارند گفت : برنامه هایی که بصورت روزشمار تا روز انتخابات درنظر گرفته شده بود در حال انجام است و 33 روز دیگر ، انتخابات پرشور همزمان با سرتاسر کشور در استان برگزار خواهد شد .

دبیر ستاد انتخابات استان افزود : یازدهم بهمن ماه نتیجه نهایی از سوی شورای نگهبان در پاسخ به افرادی که از عدم صلاحیت خود اعتراض نمودند اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد : هماهنگی های لازم با وزارت کشور جهت تحویل لوازم مورد نیاز انجام شده که بزودی این وسایل تحویل گرفته خواهد شد.

ملک حسینی اضافه کرد : افرادی که رد صلاحیت شدند بایستی با خویشتن داری عدم صلاحیت خود را از مراجع ذیصلاح پیگیری نمایند.

بانوان در انتخابات مشارکت سیاسی را رقم می زنند؛

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت : بانوان با حضور خودشان در پای صندوق های رای پا به پای آقایان ،باعث می شوند تا مشارکت سیاسی را رقم بخورد.

الهه غیناقی در نشست با بانوان گمیشان با اشاره به کمک بانوان در سیل ابتدای سال گفت : زنان از دیرباز پابه پای مردان در تمام عرصه ها حضور داشتند که نمونه ای از آن را در سیل ابتدای سال مشاهده نمودیم.

وی افزود : همایش هایی از سوی مسئول بانوان فرمانداری ها برای بانوان جهت حضور حداکثری در پای صندوق های رای تدارک دیده شده است که انصافا جای تقدیر وتشکر دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اظهار داشت : جلسات و نشست هایی با رای اولی های خانم در سطح استان داشتیم که این خود نشان دهنده ی اهمیت دولت و دولتمردان به استفاده از ظرفیت بانوان و نقش آنان در مسائل کشور است.

غیناقی گذری هم بر فعالیت بانوان در روستاها در بحث اقتصادی زد و گفت : صندوق های خرد محلی برای روستائیان تدارک دیده شده که خوشبختانه در حال فعالیت هستند و در سال رونق تولید بتوانند در حوزه اقتصادی بیش از پیش پیشرفت کنند.

 

لازم به ذکر است؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،همزمان با سراسر کشور روز جمعه دوم اسفند ماه در شهرستان گمیشان نیز برگزار خواهد شد.

 

مهمترین رخداد اسفند ماه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

 

مهمترین رخداد اسفند ماه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

 

مهمترین رخداد اسفند ماه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

 

مهمترین رخداد اسفند ماه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

 


 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 481
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4932

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1234
بازدید سال:14600
بازدید کل:2183360