عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اصلاً مهم نیست که به چه کسی رأی می¬دهیم؛ مهم مشارکت شماست

معاون فرماندار شهرستان:

اصلاً مهم نیست که به چه کسی رأی می¬دهیم؛ مهم مشارکت شماست

 

 معاون فرماندار شهرستان گمیشان در جمع نمازگزاران گمیشانی با طرح این سؤال که به چه کسی باید رأی بدهیم، پاسخ داد: اصلاً مهم نیست که به چه کسی رأی می­دهیم؛ مهم مشارکت شماست. چون انتخاب مردم هر چیزی باشد قابل احترام است. به قول امام (ره) اگر مردم اشتباه هم کردند، ایرادی ندارد. ولی ما حق نداریم حق مردم را از آنها بگیریم و بگوییم به این رأی بده و به آن رأی نده. مقام معظم رهبری هم تأکید کردند هر کسی که با نظام هم مخالف باشند، اگر کشور خودشان را دوست دارند در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستادانتخابات گمیشان؛ سیدعلیرضا حسینی معاون فرماندار شهرستان با اشاره به اثرات مثبت انقلاب اسلامی بر ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... زندگی مردم اظهار کرد: همین نمازجمعه هم از برکات انقلاب اسلامی است، جمهوری اسلامی نیز از بزرگ­ترین دستاورد این انقلاب است.

وی افزود: آنگاه که به امام حکومت اسلامی را برای عنوان نظام پیشنهاد کردند، امام در پاسخ فرمود جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

معاون فرماندار با اشاره به نقش بسیار مهم مردم در تعیین سرنوشت خودشان گفت: قدرت و حکومت در نظام مقدس جمهوری اسلامی در دست مردم است به همین خاطر امام خمینی (ره) در اولین سخنرانی خود در بهشت زهرا فرمودند به پشتوانۀ این ملت دولت تشکیل می­دهم، به پشتیبانی و حمایت این ملت من توی دهن این دولت می­زنم.

حسینی دربارۀ اهمیت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آنجا نخبگان ملت جمع می­شوند؛ برای شما قانون­گذاری کرده و بر عملکرد دستگاه­ها نظارت می­کنند.

معاون فرماندار اظهار امیدواری کرد: ان شاء الله افراد صالحی به مجلس بروند. افرادی شجاع و ساده زیست باشند و تحت تأثیر مطامع دنیوی قرار نگیرند. این حق الناسی که مقام معظم رهبری فرمودند فقط رأی نیست بلکه نماینده نیز موظف است برای اعتماد مردم، برای ترغیب مردم به حضور دوباره در پای صندوق­های رأی و برای پیشرفت و توسعه منطقه و کشور تلاش نماید.

حسینی با بیان اینکه شهرستان گمیشان در یک سال اخیر بیشترین خدمات را از دولت به واسطه سیل دریافت نموده است، اذعان کرد: البته حق مردم بیش از این­هاست. هر چقدر هم به این مردم کمک و خدمت کنیم، حق مردم بسیار زیاد است.

وی در پایان به لزوم خلق حماسه در جمعه آینده و حضور در پای صندوق­های رأی به برنامه­های دهه مبارک فجر اشاره و خاطرنشان کرد: اتفاق بزرگ امسال کلنگ زنی بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان با حضور دکتر نوبخت بوده است که قول دادند در دهه فجر سال آینده افتتاح شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 287
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4977

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 499
بازدید دیروز: 131
بازدید ماه:1117
بازدید سال:14483
بازدید کل:2183243