عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار رئیس دادگستری شهرستان با فرماندار گمیشان


دیدار رئیس دادگستری شهرستان با فرماندار گمیشان

دیدار رئیس دادگستری شهرستان با فرماندار گمیشان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ به مناسبت فرارسیدن حماسه سیاسی 2 اسفند ماه صبح امروز تازیکه رئیس دادگستری شهرستان با "احمد دستمرد" فرماندار و رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان دیدار کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گمیشان نیز ضمن قدردانی از این حضور و با تاکید بر این‌ که ذات کار قوه های سه گانه کشور از هم جدا نیست افزود: همه ما در مسیر خدمتگزاری شایسته به مردم کشور قدم برمی داریم و همدلی و مشارکت، راهکار ما برای انجام رسالت خطیر خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در سایه امنیت کامل امکان پذیر است، افزود: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت کامل در شهرستان حاکم است و عهد بسته ایم در انتخابات آتی نیز نهایت امنیت شعب اخذ رأی را تامین کنیم.

دستمرد افزود مشکلات موجود در شهرستان با تعامل ادارات و اعضای شورای تامین به سرانجام می‌رسد و گسترش عدالت، برقراری آرامش و امنیت پایدار، حرکت به سمت توسعه همه جانبه و ترویج ارزش های اسلامی از جمله مواردی است که همه کارگزاران نظام باید برای تحقق آن تلاش کنند.

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان گمیشان ارتباط دستگاه قضايي شهرستان با مردم و ساير دستگاه هاي دولتي را مثبت دانست و از زحمات متعهدانه رييس دادگستري ،قضات و پرسنل دستگاه قضایی شهرستان گمیشان تقدير و تشكر كرد.

فرماندار گمیشان نصب پوستر بر روی تابلوهای علائم و دیوار نویسی را از موارد تخلفات انتخاباتی عنوان کرد و ابراز کرد: این نوع اقدامات به عنوان تخلف در تبلیغات انتخابات محسوب و برابر قانون برخورد خواهد شد.

شایان ذکر است در این جلسه پیرامون برخی از مسائل مهم مطرح در شهرستان نیز تبادل نظر صورت گرفت.

در ادامه تازیکه رئيس دادگستري از آخرین وضعیت دستگاه قضایی شهرستان گفت: امروز به برکت تلاش های دستگاه های قضایی،انتظامی و امنیتی، اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم؛شهرستان گمیشان یکی از امن ترین نقاطاستان و کشور است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 342
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4990

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 305
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:305
بازدید سال:13671
بازدید کل:2182431