عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روابط عمومی خبرگزاری نیست

مقام عالی دولت در شهرستان گمیشان؛

روابط عمومی خبرگزاری نیست

روابط عمومی خبرگزاری نیست

 

معاون فرماندار گمیشان گفت: برخی از روابط عمومی‌ها رسالت خود را در ایفای نقش خبرگزاری یا مطبوعات می بینند که این موضوع درست نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ سید علیرضا حسینی صبح امروز در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان افزود: اطلاع‌رسانی بخشی از وظایف روابط عمومی است و این موضوع نباید مدیران این حوزه را از پرداختن به دیگر بخش‌ها به ویژه در ارتباطات بین سازمانی غافل سازد.

وی ادامه داد: نقش روابط عمومی‌ها با توجه به تغییرات در حوزه فنآوری اطلاعات تغییرماهیت داده و باید وظایف این حوزه را بر مبنای این تغییرات طراحی کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: در چنین فرآیندی باید ضمن تعریف نقش‌های جدید در حوزه روابط عمومی، از فضای مجازی و دیگر عناصر ارتباطی برای بیان خدمات دولت و دستگاه مرتبط بهره برد و قدم های رو به جلویی را برداشت.

وی با تاکید بر اثرگذاری رسانه های مستقل بر افکار عمومی تصریح کرد: اطلاع رسانی عملکرد دستگاه‌ها به افکار عمومی به شکل غیرمستیقم از طریق رسانه‌های رسمی و حتی فضای مجازی فرصت نشر و اعتماد بیشتر جامعه را به همراه دارد و در عین حال می تواند نقدهایی را متوجه دستگاه کند که پاسخ‌گویی به این نقدها از جانب روابط عمومی در معرفی هر چه بیشتر عملکرد یک دستگاه موثر خواهد بود.

جانشین فرماندار گمیشان یادآور شد: مدیرانی که با رسانه ها ارتباط ندارند یا میل کمتری به اطلاع‌رسانی دارند، ناخواسته از جامعه مخاطب فاصله می‌گیرند و نمی‌توانند از عملکرد دستگاه و خود در جایگاه حقوقی به درستی دفاع کنند.

حسینی با اشاره به درخواست برخی از اعضا مبنی بر آموزش مدیران دستگاه‌ها برای درک جایگاه روابط عمومی‌ها و اهمیت دادن بیشتر به این بخش اذعان کرد: من هم به این موضوع اعتقاد دارم و حتما سعی خواهیم کرد در جلسات رسمی و اداری به موضوع اهمیت جایگاه روابط عمومی و بها دادن این بخش در ادارات شهرستان پرداخته شود.

وی یادآور شد: جامعه روابط عمومی در شهرستان و حتی استان باید خود را توانمند سازد و البته بهترین مسیر در این حوزه، افزایش دوره های آموزشی است.

حسینی، در زمینه بیماری کرونا و شرایط جامعه در این اوضاع گفت: در چنین موقعیتی باید سلامتی مردم در ورود به ادارات و اطلاع‌رسانی به آنان برای مصونیت در برابر این بیماری مهلک مدنظر قرار گیرد.

گفتنی است اولین جلسه هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

روابط عمومی خبرگزاری نیست

 

روابط عمومی خبرگزاری نیست

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 310
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5051

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5114
بازدید سال:5114
بازدید کل:2173874