عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هرکس به وحدت اقوام و مذاهب آسیب بزند خائن است

فرمانده سپاه نینوای گلستان؛

هرکس به وحدت اقوام و مذاهب آسیب بزند خائن است

 هرکس به وحدت اقوام و مذاهب آسیب بزند خائن است

 

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: جنگ با داعش و جهاد سیل سال گذشته، مصداق وحدت شیعه و سنی بود و هرکس به وحدت اقوام و مذاهب آسیب بزند خائن است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ صبح امروز چهارشنبه 7 آبان ماه، سردار ملک شاهکوهی در یادواره شهدای خدمت و اهل سنت استان گلستان که در شهرستان گمیشان برگزار شد، گفت: هر کدام از ما نمادی از جلوه عزت و جلال خداوند متعال هستیم چرا که حق تعالی از روح خویش در کالبد آدمی دمیده است پس تا عمر داریم باید بندگی خالق خود را به جای آوریم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: تقدیم ۶۰۰ شهید اهل سنت ما دردفاع مقدسبرگ زرینی برای مردم ماست.

سردار ملک شاهکوهی افزود: آنچه در سیل سال گذشته در این منطقه دیدیم مصداق بارز وحدت همه اقوام و مذاهب کشور بود.

وی ابراز کرد: امروز مستکبرین عالم تمام توان خود را برای شکستن وحدت شیعه و سنی در ایران اسلامی به کار گرفته و ما باور داریم هرکس به این نقشه شوم کمک کند خائن است.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرارگاه حسین ابن علی (ع) را ایران می‌دانند و باید بدانیم معیار، ملاک و عمود این خیمه ولایت مطلقه فقیه است.

وی گفت: شیعهِ انگلیسیِ لندن نشین و سنی وهابیِ سعودیِ دو لبه یک قیچی اند و هر دو مردودند.

سردار ملک شاهکوهی در پایان خاطر نشان کرد: برای دفاع از تعالیم اسلام ناب محمدی هیچ فرقی بین شیعه و سنی وجود ندارد و در غائله شام و جنگ داعش وحدت شیعه و سنی را دیدیم.

شهدای خدمت گمیشان شهدای وحدت هستند

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: توصیه بر معنویت و تقوا، رعایت عفاف و حجاب و تبعیت از ولایت فقیه سه وصیت مهم شهدا هستند.

دیلم با بیان اینکه ۵۳ برنامه در هفته وحدت گلستان برگزار خواهد شد، افزود: از موضوعاتی مهمی که ایام هفته وحدت امسال را ویژه تر کرده است شهادت سردار سلیمانی می باشد که در راه وحدت و استکبار ستیزی جان خود را از دست داد.

حجت الاسلام دیلم افزود: توهین مجدد نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) و عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با اسرائیل از موضوعات مهم دیگری است که باید در این ایام به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود شهدای خدمت گمیشان را شهدای وحدت عنوان کرد و گفت: توصیه بر معنویت و تقوا، رعایت عفاف و حجاب و تبعیت از ولایت فقیه سه وصیت مهم شهدا هستند که زمینه سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه، رهبر معظم انقلاب بزرگ‌منادی وحدت در جهان می باشد، افزود: رهبر معظم انقلاب بر وحدت جهان اسلام و دفاع از آرمان های مسلمانان مظلوم فلسطین و مبارزه با اسرائیل غاصب تاکید دارد.

گفتنی است در این آیین  سیدعلیرضا حسینی معاون فرماندار، امام جمعه شهر گمیش تپه، مدیرکل حفظ و آثار دفاع مقدس استان و تعدادی از روسای ادارات شهرستان نیز حضور داشتند.

 هرکس به وحدت اقوام و مذاهب آسیب بزند خائن است

 

 هرکس به وحدت اقوام و مذاهب آسیب بزند خائن است

 

 هرکس به وحدت اقوام و مذاهب آسیب بزند خائن است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 295
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5173

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 193
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5228
بازدید سال:5228
بازدید کل:2173988