عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بررسی مشکلات روستاهای گمیشان در نشست با نماینده غرب گلستان

باحضور فرماندار گمیشان برگزار شد؛

بررسی مشکلات روستاهای گمیشان در نشست با نماینده غرب گلستان

بررسی مشکلات روستاهای گمیشان در نشست با نماینده غرب گلستان

 

باحضور فرماندار گمیشان مشکلات روستاها و شهرهای گمیش تپه و سیمین شهر با در نشست با نماینده غرب گلستان در مجلس بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ صبح امروز شنبه 24 آبان دست مرد در این نشست که با حضوربخشداران مرکزی و گلدشت ،مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی و دهیاران روستاها در محل کتابخانه امام محمد غزالی برگزار شد، مشکلات طرح هادی، کشاورزی،راه، منابع طبیعی، مخابرات، برق و آب بررسی شد، گفت: دستگاه های اداریبرای توسعه پایدار روستاها و تسریع خدمات رسانی و پاسخگویی به مردم بیشتر تلاش کنندواز توان بخش خصوصی نیز استفاده شود.

فرماندار گمیشان در این نشست ضمن تقدیر از تلاشهای بخشداران و دهیاران سردشت افزود: توسعه یک شهرستان منوط به توسعه در بخش روستایی با تمامی زیرساخت های آن است فلذا پیگیر تمامی مشکلات روستایی و هرآنچه دهیاران از ما خواسته اند خواهیم بود و تا حصول نتیجه کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

دست مرد همچنین عنوان کرد: هر یک از روستاهای سطح شهرستان ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف دارد که باید آنها را شناسایی و در جهت توسعه و آبادانی استفاده کرد.

این مقام با بیان اینکه مطالبه گری اعضای شوراهای روستاها و دهیاری ها پیش شرط توسعه روستایی است،افزود: با رعایت احترام و همکاری با ادارات و شرکت های دولتی،عزت نفس روستایی را حفظ کنید و مطالبه گر باشید در غیراینصورت توسعه روستایی محقق نمی شود.

 

عبدالجلال ایری نماینده شهرستانهای کردکوی ، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن در این نشست ابراز کرد: این نشست در راستای هماهنگی برای تدوین بودجه ۱۴۰۰ و استفاده از نظرات برای پیشبرد هر چه بهتر امور منطقه و هماهنگی در راستای سرمایه گزاری در توسعه زیر ساخت ها صورت گرفت.

وی همچنین از انتقال آب دریای خزر به قسمت های شمالی گمیشان و احیای زمین های شور خبر داد.
ایری همچنین گفت: قرار است آزادراهی بین ساری_مشهد احداث شود که از مسیر غرب استان ، بندرترکمن ،گمیشان وآق قلا به سمت اینچه برون و منطقه آزاد و از آنجا نیز به سمت بجنورد ومشهد امتداد خواهدیافت.

وی درخصوص بازنگری در طرح های هادی نیز خبر داد و افزود : تا پایان آذر ۴۰۰۰میلیارد تومان قیر رایگان جذب خواهدشد.




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 293
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5184

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 306
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:306
بازدید سال:13672
بازدید کل:2182432