عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین حضور سرپرست فرمانداری گمیشان در نماز جمعه شهرستان


اولین حضور سرپرست فرمانداری گمیشان در نماز جمعه شهرستان

اولین حضور سرپرست فرمانداری گمیشان در نماز جمعه شهرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امید سقلی" سرپرست فرمانداری گمیشان در اولین حضور خود در نماز جمعه شهر گمیش تپه به ارائه پروژه های افتتاح یا کلنگ زنی شده در طول دهه مبارکه فجر و ارائه برنامه ها و طرح های توسعه ای پرداخت.

سرپرست فرمانداری شهرستان گمیشان ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: در طول تاریخ هر کدام از ملت ها و کشورها علت وجودی و اندیشه سیاسی حکومت را تنها یک عامل انتخاب کردند؛ برخی زبان، برخی دیگر رنگ و نژاد و تعدادی از کشورها نیز مرزهای جغرافیایی را عامل وحدت و همبستگی قرار داده بودند.
وی افزود: ولی هنگامی که امام خمینی (ره) جمهوری اسلامی را بنیانگذاری کردند، عامل اصلی وحدت و همبستگی را عقیده و تفکر اسلامی قرار دادند.
سقلی ادامه داد: امروز نیز که مقام معظم رهبری سکاندار این انقلاب است، عامل وحدت همچنان اسلام و تفکر دینی است.
نماینده عالی دولت در گمیشان ادامه داد: انقلاب اسلامی را رهبری امام راحل و هدایت های مقام معظم رهبری ابهت دشمنان ویاوه گویان را شکسته وباعث شد که مردم بیدار شوند و به این آگاهی برسند که حکومت تنها از سوی ملت و متعلق به ملت است.
سقلی ضمن مقایسه دستاوردهای چهل ساله قبل و بعد از انقلاب  در عرصه های مختلف گفت: برخورداری مردم در حوزه زیرساختی و نیازهای اولیه، راه ارتباطی، حوزه بهداشت وسلامت و امنیت غذایی، خودکفایی در زمینه هایی متعدد از دستاوردهای مهم 43 ساله انقلاب اسلامی در کشور می باشد.
سرپرست فرمانداری گمیشان با بیان توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه در کشور یادآور شد : وظیفه اصلی ما امروز حفظ وحدت و انسجام و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است.
وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب دشمن از طریق نظامی به ما حمله کرد اما شکست خورد سپس تحریم­های ظالمانه را ضد ملت ما آغاز کرد باز به جایی نرسیدند از طریق تهاجم فرهنگی حمله کرد اما باز هم شکست خورد اما امروز دشمن با تهاجم ترکیبی به طرف ما آمده است پس ما هم باید با دفاع و تهاجم ترکیبی مقابل آنها بایستیم.
سقلی اظهار امیدواری کرد: بر اساس آمار سازمان ملل متحد امید به زندگی در ایران قبل از انقلاب 52 سال بود اما امروز امید به زندگی به 75 سال رسیده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان ضمن تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر مدافعین سلامت خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه ما در قبال تلاش های شبانه روزی این بزرگواران، دریافت مرحله سوم واکسن کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 189
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5340

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1161
بازدید سال:14527
بازدید کل:2183287