عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور فرماندار گمیشان در میان خیل عظیم نمازگزاران نماز جمعه گمیش تپه و ارائه گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان گمیشان


حضور فرماندار گمیشان در میان خیل عظیم نمازگزاران نماز جمعه گمیش تپه و ارائه گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان گمیشان

حضور فرماندار گمیشان در میان خیل عظیم نمازگزاران نماز جمعه گمیش تپه و ارائه گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان گمیشان

سقلی  فرماندار گمیشان در جمع نمازگزاران نماز جمعه گمیش تپه  حاضر شدند و سخنرانی نمودند. 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان فرماندار گمیشان با تشکر از حاج آخوند نبوی زاده  امام جمعه گمیش تپه و نمازگزاران جمعه با سلام و صلوات به پیامبر اسلام و شهدای صدر اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر  و درود به روح پر فتوح امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با توجه به پشت سر گذاشتن هفته دولت شرحی از برخی اقدامات دولت در شهرستان گمیشان  ارائه نمودند .
سقلی با تشریح عملکرد دولت در حوزه آبرسانی عنوان کرد: سال گذشته مردم شهرستان گمیشان سال بسیار دشواری را گذراندند حدود 8500 خانوار شهرستان با قطعی و کمبود آب شرب مواجه بودند  و قطعی آب مردم شریف آزار می داد که بحمدالله با اعتباری که دولت سیزدهم در این حوزه هزینه کرد با حفر چاههای آب شرب مشکل حدود 8000 خانوار مرتفع گردیده است. 
فرماندار گمیشان در ادامه صحبت های خود به استقرار برخی ادارات در شهرستان گمیشان از جمله  تامین اجتماعی، تعاون روستایی اشاره کرد و گفت علاوه بر این دو اداره استقرار ادارات تبلیغات اسلامی و تعزیرات هم قطعی شده ضمن اینکه پیگیر استقرار ادارات آب ، بنیاد مسکن و بنیاد شهید نیز هستیم.  
فرماندار گمیشان به برطرف شدن قطعی های برق در تابستان امسال اشاره کرد و گفت : مردم ما در سال گذشته قطعی های پی در پی برق را تجربه کردند که بحمدالله در شهرستان گمیشان نیز مثل تمامی شهرهای کشور عزیزمان دولت سیزدهم اعتبار خوبی در حوزه برق هزینه کرد و پست فوق توزیع برق گمیشان با اعتبار 110 میلیارد تومان احداث گردید و در هفته دولت تقدیم مردم شریف شهرستان گمیشان شده است. 
سقلی افزود: در حوزه ورزش نیز تجهیز زمین ورزشی گمیش تپه به چمن مصنوعی در حال پیگیری است و جوانان شهرستان در این خصوص نگران نباشند.  
افتتاح سالن قلعه جیق، کلنگ زنی چند چمن مصنوعی در روستاها، بهره برداری رینگ بوکس و پروژه در حال احداث سالن بدنسازی گمیش تپه از دیگر اقدامات دولت در حوزه ورزش هست 
در حوزه راه روستایی نیز اجرای آسفالت " قرمسه چارقلی " و همینطور  آسفالت "بصیرآباد به پنج پیکر" و آسفالت روستای صفاایشان و کملر به اتمام رسیده و تعریض جاده بتدرترکمن به گمیشان نیز در حال انجام هست.
فرماندار گمیشان به احداث سایت پشتیبان قفس و لایروبی دهانه گرگاترود با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: با این اقدام ارزشمند دولت تردد قایق ها به دریا از مسیر گرگانرود میسر شد و دیگر سرمایه گذاران حوزه آبزی پروری دغدغه عدم دسترسی به دریا را ندارد. 
سقلی به تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گمیشان اشاره کرد و گفت: بحمدالله برای اجرای این طرح ارزشمند دولت زمین پیش بيني شده و در گمیشان نهضت ملی مسکن با موافقت آقای استاندار بشکل ویلایی اجرا خواهد شد. 
فرماندار گمیشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: افتتاح مجتمع فرهنگی هنری گمیش تپه، و آغاز به کار مجدد مجتمع سیمین شهر پس از 12 سال راکد ماندن از دیگر اقدامات دولت در شهرستان گمیشان بود. 
سقلی در خصوص بیمارستان گمیشان افزود : روند احداث بیمارستان بعد از سفر پرخیر و برکت رییس جمهور محترم سرعت گرفته و با پیمانکار جدیدی که جدیدا مشغول شده احداث بیمارستان بیش از قبل هم تسریع خواهد شد. 
سقلی در ادامه صحبتهای خود به سفر پر خیر و برکت رییس جمهور محترم در اسفند سال 1400 به استان اشاره کرد و گفت: رهاورد سفر رئیس جمهور محترم به استان برای شهرستان گمیشان  1800هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب و حدود 500 میلیارد تومان تسهیلات مصوب برای اشتغالزایی در شهرستان بود.
نماینده عالی دولت در شهرستان گمیشان در بخشی از صحبتهای خود به مردمی بودن دولت سیزدهم و حضور در بین مردم اشاره کرد و گفت: سفرهای رئیس جمهور محترم به تمام استان‌ها از جمله استان گلستان و سفر دکتر زنگانه استاندار محترم با تمام مدیران کل استانی به شهرستان گمیشان و تشکیل شورای اداری استان در شهرستان گمیشان و همچنین تشکیل میزهای خدمت در شهرها و روستاهای شهرستان را در راستای پیگیری بی واسطه مشکلات مردم از مظاهر مردمی بودن دولت سیزدهم دانست.  
سقلی در پایان صحبتهای خود ضمن تشکر از مردم شریف شهرستان گمیشان افزود: انشاءالله با اتحاد و انسجام و همدلی بی‌نظیری که در بین مردم و مسئولان در شهرستان گمیشان وجود دارد به پیشرفت و توسعه خوبی دست خواهیم یافت. 

حضور فرماندار گمیشان در میان خیل عظیم نمازگزاران نماز جمعه گمیش تپه و ارائه گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان گمیشان

 

حضور فرماندار گمیشان در میان خیل عظیم نمازگزاران نماز جمعه گمیش تپه و ارائه گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان گمیشان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 163
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5702

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 94
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1214
بازدید سال:14580
بازدید کل:2183340