عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاري آيين شكرگزاري و جشن برداشت ميگو گميشان


برگزاري آيين شكرگزاري و جشن برداشت ميگو گميشان

برگزاري آيين شكرگزاري و جشن برداشت ميگو گميشان

آيين شكرگزاري و جشن برداشت ميگو گميشان با حضور حسيني معاون وزير جهاد کشاورزی و رئيس سازمان شيلات كشور، ایری نماینده مجلس شورای اسلامی، طاقتي مدير كل امنيتي انتظامي استانداري گلستان، سقلي فرماندار گميشان، جباري مدير كل شيلات استان گلستان و جمعي از مسئولين، پرورش دهندگان میگو و مردم شريف شهرستان در سالن عبدي جان آخوند گميشان برگزار گرديد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، در اين مراسم سقلي فرماندار گمیشان ضمن خير مقدم به مدعوين اظهار داشت: بحمدالله در سالي كه مطابق بيانات مقام معظم رهبري به نام توليد دانش بنيان اشتغال آفرين مزين گرديده است توليد ميگو نسبت به سال گذشته با رشد دو برابري به میزانی بالغ بر سه هزار تن رسيد كه اين مهم در سايه الطاف الهي و تلاش هاي شبانه روزي مجموعه شيلات و عنايت ويژه استاندار معزز گلستان دکتر زنگانه محقق شد و با ورود ايشان به موضوع بود كه با راه‌اندازي كارگروه ويژه در فصل برداشت ميگو و بسيج تمامي امكانات استاني و ملي توانستيم به بالاترين سطح توليد دست يابيم.

وي در ادامه خواستار تكميل زيرساخت ها مجتمع مزارع پرورش ميگو توسط سازمان شيلات كشور شد و افزود با تكميل زير ساخت های اصلی فاز یک مجتمع پرورش میگوی گمیشان شاهد افزايش توليد ميگو خواهيم بود

 فرماندار گميشان افزود: افزايش توليد يعني اشتغال بيشتر در شهرستان كه با توجه به نرخ بيكاري بالا در شهرستان كمك شاياني به بهبود شرايط اجتماعي و افزايش درآمد سرانه در شهرستان خواهد نمود.

سقلي در پايان گفت: فراهم آوردن شرايط تكثير لارو ميگو در شهرستان كه مكان يابي آن در محدوده دو هكتاري شده است و نيازمند تعامل بين دستگاهي مي باشد و در صورت راه اندازي اين مركز گام مهمي جهت تكميل زنجيره توليد ميگو در شهرستان برداشته خواهد شد.
حسینی مدیر عامل شیلات کشور نیز طی سخنانی اظهار داشت: رسیدن به این مرحله حاصل تلاش های بیست و چند ساله می باشد و با تشکر از زحمات گذشتگان افزود می بایست با با برنامه ریزی و تلاش بیشتر احداث مزرعه شش هزار هکتاری  محقق گردد و به تولید 20000 تن در سال دست یابیم .

حسینی هم چنین تکمیل زنجیره تولید را موجب پایداری تولید محصول میگو دانست و گفت: می بایست مرکز تولید لارو میگو در شهرستان گمیشان انجام گیرد و برنامه ریزی لازم در این خصوص در حال انجام است.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از پرورش دهندگان میگو تقدیر و تشکر به عمل آمد.


 

برگزاري آيين شكرگزاري و جشن برداشت ميگو گميشان

 

برگزاري آيين شكرگزاري و جشن برداشت ميگو گميشان

 

برگزاري آيين شكرگزاري و جشن برداشت ميگو گميشان

 

برگزاري آيين شكرگزاري و جشن برداشت ميگو گميشان

 


 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 208
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5902

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 123
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1243
بازدید سال:14609
بازدید کل:2183369