عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

به ریاست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

 

شوراي اداري شهرستان گميشان با حضور سيدعلي مهاجر معاون سياسي امنيتي اجتماعي استانداري گلستان، سقلي فرماندار گميشان و مديران ستادي حوزه معاونت سياسي امنيتي اجتماعي استانداري گلستان و ديگر مسئولين استاني و شهرستاني در سالن جلسات جهاد كشاورزي بخش گلدشت شهرستان گميشان برگزار شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني فرمانداري گميشان، در ابتداي جلسه سقلي فرماندار گميشان ضمن خير مقدم به سيدعلي مهاجر و هيئت همراه كه در مدت كمتر از يكسال گذشته توجه ويژه اي به شهرستان داشتند شرحي از فعاليت و اقدامات انجام شده در طول استقرار دولت مردمي سيزدهم در شهرستان گميشان ارائه نمودند.
سقلي افزود: خوشبختانه يكي از اولين سفرهاي استاني رئيس محترم جمهوري دكتر رئيسي به استان گلستان بود كه بحمدالله مصوبات خوبي در جهت توسعه شهرستان گميشان صادر نمودند.
وي افزود: با نگاه ويژه استاندار معزز دكتر زنگانه و تشكيل كارگروه مختص برداشت ميگو توسط ايشان و بازديد ميداني كه جناب آقاي مهاجر از مراحل برداشت ميگو داشتند و تلاش هاي شبانه روزي مديران و بهره برداران و كارگران زحمتكش بحمدالله توليد ميگو ركورد سال هاي گذشته را شكست و به بيش از سه هزار تن رسيد.
در ادامه مديران استاني و شهرستاني مسائل مربوط به شهرستان را مطرح نمودند. 
در پايان مراسم سيد علي مهاجر با تشريح فرازي از نوشته هاي شهيد اهل قلم شهيد آويني شرايط كشور را تشريح نمود و بر تلاش بيشتر مسئولين تاكيد نمودند.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان اظهار داشت: حضرت آقا فرمایشی با اسن مضمون دارند  دارند كه "اگر مردم بدانند دشمن در حالت مختلف چه مي كنند هيچ وقت از حالت رزم خارج نمي شوند." 
وی در این رابطه افزود: هم چنین مقام معظم رهبری می فرمایند "بهترين راه مبارزه با آمريكا خدمت به مردم است "كه امروز ما متوجه اين فرمايش مي شويم كه اگر بهتر خدمت مي شد رضايتمندي مردم بيشتر مي شد.
مهاجر هم چنين به تشريح ويژگي هاي مدير انقلابي پرداخت كه از جمله آن اخلاق مداري مي باشد و افزود: در فضاي موجود  كشوربایستی اخلاق مداري را با هم يادآوري كنيم و بر رفتار اخلاقي با ارباب رجوع بخصوص در دولت مردمي سيزدهم تاكيد كرد .
و افزود: مدير انقلابي مديري فعال، بن بست شكن، ايثارگر و دلسوز است، مدير بي انگيزه در دولت سيزدهم جايي ندارد و هر مدير تا آخرين لحظه بايستي به خدمت و كار جهادي ادامه دهد.
معاون سیاسی امنیتی استاندارگلستان در بخش دیگر از سخنان گفت: ما درگير با يك غول رسانه اي هستيم و دشمن پلید نظام اسلامی روي زخم مي نشيند و مراقب باشيم اين زخم را ما مديران ايجاد نكنيم. 
هم چنين ما مديران با روحيه بالا در جهت  خدمت به مردم شريف و پاسداشت خون شهدا قدم برداريم.
معاون سياسي امنيتي اجتماعي استاندار گلستان در پايان در خصوص خواسته هاي شهرداري هاي شهرستان دستوراتي به ادارات مربوط در جهت حل مشكلات شهري صادر نمودند.

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

 

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

 

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

 

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

 

برگزاری نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 176
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5912

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 138
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1258
بازدید سال:14624
بازدید کل:2183384