عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان با نخبگان ورزشی گمیشان


نشست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان با نخبگان ورزشی گمیشان

نشست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان با نخبگان ورزشی گمیشان

نشست سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان با نخبگان ورزشی شهرستان گمیشان با حضور سقلی فرماندار گمیشان، ایری نماینده مجلس شورای اسلامی و برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان در این نشست ابتدا سقلی ضمن تشکر از فرصت ویژه ای که مهاجر در اختیار نخبگان ورزشی در ادامه مباحث مطرح شده در نشست هفته گذشته ایشان در شهرستان گذاشته اند تقدیر و تشکر نمود و گزارش جامعی از وضعیت زیرساخت های ورزشی شهرستان و امکانات و تجهیزات مورد نیاز  ورزشکاران و افتخار آفرینی های ایشان در سطح ملی و بین المللی ارائه نمودند.

در ادامه نخبگان ورزشی شهرستان اعم از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی به طرح مسائل و پیشنهادات خود پرداختند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان پس از استماع گزارش و نظرات اظهار داشت: بحمدالله همه عزیزان مباحث خوبی را مطرح نمودند و مشکلات در دو بخش زیرساخت های ورزشی شهرستان و تجهیزات ورزشی تقسیم بندی می شود که مطابق گزارش ارائه شده توسط فرماندار شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان اقداماتی موثری انجام شده ولیکن با توجه به استعداداهای فراوانی که در شهرستان از جمله در ورزش های قدرتی چون کشتی آلیش و مچ انداری و ورزش های پایه هم چون دو میدانی و حتی ورزش های تیمی فوتبال و والیبال وجود دارد نیاز به توجه بیشتر و کمک ما مسئولین می باشد.

مهاجر افزود: فعالیت ورزشی و ورزشکاران موجب افزایش شور و نشاط اجتماعی و درنتیجه کاهش ناهنجاری های اجتماعی خواهند شد بنابراین نگاه ویژه مدیران استانی و شهرستانی را می طلبد و برگزاری این جلسات در همین راستا می باشد.

وی افزود: دولت سیزدهم با توجه به آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری نگاه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته دارد و در همین راستا آغاز عملیات اجرایی پروژه چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان گمیشان را داشته ایم که ان شا الله شاهد بهره برداری آنها خواهیم بود.

مهاجر هم چنین جهت تامین تجهیزات و وسائل ورزشی برای رشته های مختلف شهرستان مطابق پیشنهاد نخبگان ورزشی شهرستان قول مساعد دادند.

وی در پایان همراهی مدیران دولت سیزدهم با مردم و نخبگان در حوزه‌ های مختلف از جمله ورزش و جوانان را وظائف ذاتی مدیران انقلابی دولت مردمی سیزدهم دانست و بر کار جهادی و رعایت اخلاق اسلامی تاکید نمودند.

 

نشست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان با نخبگان ورزشی گمیشان

 

نشست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان با نخبگان ورزشی گمیشان

 

نشست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان با نخبگان ورزشی گمیشان

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 177
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5925

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 230
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5265
بازدید سال:5265
بازدید کل:2174025