عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقریب مذاهب اسلامی و رعایت عدالت قومیتی می باشد

فرماندار گمیشان در همایش انقلاب اسلامی، عزت آفرینی ،تمدن سازی نوین اسلامی :

از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقریب مذاهب اسلامی و رعایت عدالت قومیتی می باشد

از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقریب مذاهب اسلامی و رعایت عدالت قومیتی می باشد

فرماندار گمیشان در همایش انقلاب اسلامی، عزت آفرینی ،تمدن سازی نوین اسلامی گفت : از افتخارات انقلاب اسلامی تقریب مذاهب اسلامی و رعایت عدالت قومیتی می باشد .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، صبح امروز همایش انقلاب اسلامی، عزت آفرینی، تمدن سازی نوین اسلامی که در سالن عبدی جان آخوند گمیشان با حضور سقلی فرماندار گمیشان ، حجت الاسلام والمسلمین میردیلمی رئیس سابق مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و جمعی از علما و روحانیون اهل سنت شهرستان گمیشان و دیگر مسئولین شهرستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت کمیته تقریب مذاهب اسلامی ستاددهه فجراستان گلستان و ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان گمیشان برگزار شد.

در این همایش و نشست بصیرتی و تبیینی فرماندار گمیشان ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت علی (ع) به تشریح خدمات نظام اسلامی در طول عمر پر برکت 44 ساله پرداخت.

فرماندار گمیشان گفت: دهه فجر فرصت طلايي است كه تجديد ميثاق كنيم با شهدا و آرمان هاي امام ره و كساني كه با رشادتشان باعث شدند كه يك وجب از خاك ما دست دشمن نيفتد و بحمدالله شاهدیم ملت شریف ایران از نعمت امنیت به عنوان یکی از مهم ترین مولفه های توسعه در شرایط امروز جهان برخوردارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: دولت سیزدهم نیز در راستای گفتمان اصیل انقلاب اسلامی خدماتی کم نظیری را در سطح ملی و شهرستان در جهت محرومیت زدایی ارائه نموده است که رفع تنش آبی در اکثرنقاط شهرستان ، سرمایه گذاری بالغ بر 120 میلیارد تومانی در زیر ساخت های شبکه توزیع برق ، اقدام مداخله جویانه جهت احیای تالاب گمیشان ، اجرای پروژه های ورزشی در جهت افزایش سرانه ورزشی در سطح روستاها از این قبیل می باشد.

سقلی در پایان اظهار داشت: شعار اصلی انقلاب اسلامی ، شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی بوده است که در زمینه آزادی بایستی به آزادی اقوام و مذاهب اشاره کرد.

وی گفت: بحمدالله پس از پیروزی انقلاب اسلامی تقریب مذاهب اسلامی و رعایت عدالت قومیتی در امور و مناصب بویژه در دولت مردمی سیزدهم می باشیم و این موضوع از افتخارات نظام اسلامی درسایه رهبری حضرت امام خمینی (ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی می باشد.

از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقریب مذاهب اسلامی و رعایت عدالت قومیتی می باشد

 

از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقریب مذاهب اسلامی و رعایت عدالت قومیتی می باشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 221
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6039

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 171
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5206
بازدید سال:5206
بازدید کل:2173966