عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان


برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

 برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

شورای اداری شهرستان گمیشان با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان، سقلی فرماندار گمیشان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن عبدی جان آخوند گمیشان برگزار شد.

در این جلسه مهاجر به تبیین سیاست های دولت مردمی سیزدهم پرداخت و در این زمینه اظهار داشت: شناسایی مشکلات و تصمیم سازی ها را امری مهم دانست و بر استفاده از ظرفیت نخبگانی و هیئت های اندیشه ورز تاکید نمود.

وی با بررسی عملکرد یکساله مدیریت استان ، مدیریت شرایط امنیتی و سربلند بودن استان در اغتشاشات سال گذشته را مرهون استفاده از ظرفیت نخبگانی و هیئت های اندیشه ورز دانست.

مهاجر به تشریح اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان گمیشان پرداخت و عدالت در تخصیص اعتبارات را از اولویت های دولت سیزدهم بر شمرد.

معاون استاندار از تلاش های سقلی فرماندار گمیشان در سال گذشته تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری نمود منویات و فرمایشات رهبری برای سال جدید از جمله مهار تورم و رشد تولید در شهرستان و استان محقق شود و در خصوص تاکید مقام معظم رهبری بر برگزاری انتخابات رقابتی و مشارکت حداکثری اظهار داشت: وظیفه مسئولان در جلب مشارکت مردم با شعار امکان پذیر نیست بلکه این مهم با کار صادقانه و تلاش شبانه روزی محقق خواهد شد.

فرماندار گمیشان نیز گفت: در دولت سیزدهم در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم با تلاشهای استاندار و دیگر مسئولین کارهای فراوانی انجام شده است.

سقلی افزود: پیگیری های استاندار و معاونین و حضور ایشان در شهرستان گمیشان کم نظیر بوده است و مصوبات خوبی در شورای اداری با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان صادر شد که تحقق آنها موجب رشد و توسعه شهرستان خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش های دکتر مهاجر در فصل برداشت میگو به شهرستان که موجب بسیج همه امکانات استان و عبور از شرایط بحرانی شد تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه فرماندار گمیشان نیز اظهار داشت: یکی از معضلات شهرستان بحث بیکاری است و برای این کار باپیگیری استاندار دومین دکل حفاری نفت و گاز در استان در شهرستان مستقر خواهد شد و انشالله در آینده نزدیک دکل‌های نفت و گاز به شهرستان منتقل می شود.

سقلی افزود: طرح نهضت ملی مسکن است با عنایت استاندار و پیگیری های انجام شده در سراسر کشور فقط در گمیشان به صورت ویلایی انجام خواهد شد و طرح هادی در بیش از ۱۴ روستای شهرستان انجام شد که بالاترین میزان در استان می باشد.

هم چنین وی افزود: میزان اعتبار تخصیص یافته در تملک دارایی نسبت به سنوات گذشته رشد قابل توجه ای داشته است. سقلی در پایان به پروژه های سفر ریاست جمهوری در حال انجام است که از جمله بیمارستان گمیشان پیشرفت بسیاری داشته است و مجتمع فرهنگی هنری سیمین شهر پروژه ای که بیش از ۱۲ سال راکد بود امروز شاهد پیشرفت ۸۰درصدی در فاز اول آن می باشیم، و بحمدالله پروژه مجتمع فرهنگی و اداری گمیش تپه که از سال ۱۳۸۶ آغاز شده بود سرانجام در هفته دولت سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید.


 برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

 

 برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

 

 برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 113
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6264

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 242
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5277
بازدید سال:5277
بازدید کل:2174037