عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گمیشان برگزار شد.

به مناسبت سوم خرداد؛ سالروزآزادسازی سازی خرمشهر

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گمیشان برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گمیشان برگزار شد.

  سقلی، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان اظهار کرد: شهدا با خون خود امنیت، عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، به مناسبت سوم خرداد؛ سالروز آزاد سازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گمیشان با حضور سقلی، فرماندار گمیشان، سرهنگ پاسدار نوچمنی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس ،اخلی، فرمانده سپاه شهرستان، فرزبود، فرماندهی انتظامی شهرستان، مسئولین ادارات و نهادها در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

امید سقلی، فرماندار گمیشان در این مراسم، آزاد سازی خرمشهر را آغاز ایثار و مقاومت دانست و خاطر نشان کرد: سوم خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی آغاز ایثار، مقاومت و پیروزی است و این ایستادگی در برابر دشمنان و بدخواهان ادامه خواهد داشت.

سقلی خاطر نشان کرد: شهدا با خون خود امنیت، عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند و امروزه حضور مقتدرانه و با صلابت نیروهای امنیتی و نظامی و حفاظت و حراست آن ها از خاک کشور، باعث ایجاد امنیت پایدار در کشور است. سرهنگ پاسدار نوچمنی نیز در این مراسم با اشاره به سالگرد عملیات غرور آفرین بیت المقدس، خاطرنشان کرد: آنچه که باعث پیروزی رزمندگان دفاع مقدس در ان ایام شد، پیروی از ولایت فقیه و ایمان قلبی رزمندگان به خدای متعال بود. وی افزود: ایمان به خدا و ارزش های دینی همانند ایثار، استقامت، تعاون، استکبارستیزی، شهادت طلبی، انجام تکلیف ، رضایت الهی و کار برای رضای خدا، از گزاره های دینی و اعتقادی بود که حتی شکست را سهل و گوار می کرد.

وی ادامه داد: عنصر دیگر ، ولایت فقیه و زعامت امام خمینی(ره) بود که برگرفته از تفویض قدرت معصوم علیه السلام بوده است .

لازم به ذکر است فرماندار گمیشان به همراه مسئولین و اعضای شورای تامین پیش از آغاز مراسم به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کردند.


صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گمیشان برگزار شد.

 

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گمیشان برگزار شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 58
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6329

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 189
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5224
بازدید سال:5224
بازدید کل:2173984