عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ایران؛کشوری همچون شبه جزیره امن در دریای ناامن است

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان گمیشان:

ایران؛کشوری همچون شبه جزیره امن در دریای ناامن است

ایران؛کشوری همچون شبه جزیره امن در دریای ناامن است

 

فرماندار گمیشان گفت : ما در کشوری زندگی می کنیم که همچون شبه جریزه ای است در دریای نا امن و وحدت کلمه رمز موفقیت ایران اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان؛ احمد دستمرد در روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی گفت : مردم ایران اسلامی با وحدت کلمه و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودن در تمام عرصه ها تا کنون موفق عمل کرده است و انشاله همه امور بسلامت عبور خواهیم کرد .

وی افزود : اکنون در گام دوم انقلاب قرار داریم و دشمنان فکر نمی کردند که ایران اسلامی تا به این مرحله برسد و به گام دوم 40 ساله ورود پیدا کند و جهت شکست در این مرحله از هیچکاری دریغ نمی کنند و سعی می کنند تا بتوانند مردم ایران اسلامی را در این گام با ترفند هایی شکست بدهند .

دستمرد اضافه نمود : ۱۳ آبان فرصتی مناسب برای تشریح توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است وو شما نوجوانان و جوانان بایستی با توطئه‌های دشمنان به‌ویژه آمریکا آشنا شوید.

فرماندار شهرستان در ادامه افزود : روز ۱۳ آبان تنها متعلق به قشر خاص دانش‌آموزان نیست، بلکه این روز متعلق به همه اقشار مردم و نماد مبارزه با استکبار جهانی است.

دستمرد در پایان با اشاره به فرا رسیدن انتخابات در اسفندماه گفت : امریکا و دشمنان می خواهند از حربه های اقتصادی نتیجه سیاسی بگیرند و در صدد آن هستند که مردم ایران اسلامی را نا امید کنند .

وی افزود : مردم ایران اسلامی بویژه مردم مناطق سیل زده می بینند که دولت با وجود مشکلات از هیچگونه کمک برای این مناطق دریغ نکرده که امروز آن را داریم لمس می کنیم و ما بعنوان خادمین شما در خدمت مردم عزیز هستیم .

فرماندار شهرستان اضافه نمود : مردم گمیشان مثل همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و سیل اخیر درس بزرگی به شهروندان آموخت و آن هم وحدت مردم ایران اسلامی است و بیانگر و نوید این بود که همه جای ایران سرای من است.

ایران؛کشوری همچون شبه جزیره امن در دریای ناامن است

 

ایران؛کشوری همچون شبه جزیره امن در دریای ناامن است

 

ایران؛کشوری همچون شبه جزیره امن در دریای ناامن است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 397
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4855

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 122
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5157
بازدید سال:5157
بازدید کل:2173917