عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد


جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان به ریاست فرماندار شهرستان و باحضور صادقلی مقدم مدیرکل پدافند غیرعامل استان در سالن کتابخانه امام محمد غزالی شهر گمیش تپه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ صبح امروز شنبه 11 آبان ماه دست مرد در این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت گفت: اتحاد و همبستگی میان شیعه، سنی و همه اقوام و مذاهب موجب مایوس شدن دشمنان و خنثی شدن توطئه ها و ترفندهای آنها شده است.
فرماندار گمیشان گفت: در این برهه حساس که اختلاف و جنگ در برخی کشورها موج می زند، وحدت و انسجام به عنوان یک ضرورت در جامعه اسلامی محسوب می شود تا بتوان همچون همیشه در مقابل هجمه های دشمنان مقاومت کرد.

وی افزود: نامگذاری این ایام به عنوان هفته وحدت تاثیر بسزایی در افزایش همدلی میان مسلمانان جهان داشته که آن را باید مرهون تدبیر امام راحل دانست.

 

خود مراقبتی تنها راه مقابله با ویروس کرونا

فرماندار شهرستان در این جلسه با اشاره به جایگاه واختیارات کمیته پدافند غیر عامل گفت: باتوجه به اینکه این بیماری فعلاً واکسن ودرمانی ندارد در این شرایط رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی وخود مراقبتی تنها راه مقابله با این ویروس در حوزه پیشگیری وکنترل است.

دست مرد از کلیه ادارت مخصوصا شبکه بهداشت ودرمان و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان خواست باپیش بینی خطرات احتمالی در آماده باش کامل باشند و همچنین همه دستگاه‌ها وظایف و اقدامات لازم را در زمینه پدافند غیر عامل انجام دهند.

وی با تاکید بر موضوع آموزش، افزایش سطح آگاهی مردم و تلاش برای پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا تاکید و آشنایی مردم با این ویروس را در کاهش نگرانی آن‌ها به میزان قابل توجهی موثر خواند و نقش رسانه‌ها را دراین مورد مهم عنوان کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان برضرورت پیشگیری از بیماری کرونا ابراز کرد: بایستی تمهیدات لازم برای پیشگیری از بیماری کروناویروس در اماکن عمومی، مکان‌های ورزشی، مساجد، مدارس لحاظ و بازرسی از امکان و ادارات در دستور کار قرار گیرد.

جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 278
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5176

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1195
بازدید سال:14561
بازدید کل:2183321