عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه مشارکت حداکثری بانوان شهرستان گمیشان در انتخابات برگزار شد

به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل بانوان و خانواده استانداری؛

جلسه مشارکت حداکثری بانوان شهرستان گمیشان در انتخابات برگزار شد

جلسه مشارکت حداکثری بانوان شهرستان گمیشان در انتخابات برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ به ریاست فرماندار و باحضور مدیرکل بانوان وخانواده استانداری جلسه همایش بانوان، مشارکت حداکثری و انتخابات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 

"احمد دستمرد" فرماندار شهرستان گمیشان در این جلسه با اشاره به حضور مردم شهرستان در انتخابات دوره های گذشته گفت: شهرستان گمیشان در انتخابات گذشته بیشترین مشارکت را داشته است.

وی افزود: هماهنگی و تعامل بین هیات های اجرایی، نظارت وبازرسی زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم می کند.

دست مرد ادامه داد: قانون و رعایت اصل بی طرفی ملاک همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات بوده و بر این اساس دبیرخانه ستادانتخابات تمهیدات و هماهنگی های لازم را برای برگزاری انتخابات فراهم کرده است.

رییس هیات اجرایی انتخابات 1400 گمیشان با اشاره به نقش بانوان در برگزاری انتخابات خاطر نشان کرد: حضور ونقش بانوان در برگزاری انتخابات امری اجتناب ناپذیر است و برای این منظور از ظرفیت بانوان در مسئولیت های مختلف بعنوان اعضاء هیات اجرایی، نماینده فرماندار و اعضاء شعبه استفاده می شود.

در ادامه مدیرکل بانوان و خانواده استانداری نیز بیان داشت: سلسه نشست های با عنوان بانوان حضور حداکثری یکی از برنامه های مهم دفتر بانوان وخانواده استانداری در سطح شهرستان ها بوده که در کلیه 14 شهرستان استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این نشست ها ترغیب وتشویق بانوان به حضور ومشارکت در انتخابات می باشد، یادآور شد:پنجمین نشست بانوان، حضور حداکثری و انتخابات استان در گمیشان با حضور بانوان فعال در حوزه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و مشاورین بانوان دستگاه های اجرایی برگزار گردید.

مدیرکل بانوان وخانواده استانداری در پایان گفت: کشوری توسعه یافته است که بانوان آن در همه زمینه ها فعالیت داشته باشند بخصوص در حوزه سیاسی که بانوان در ایران اسلامی همه، در این امور مشارکت دارند.

 

 

 

جلسه مشارکت حداکثری بانوان شهرستان گمیشان در انتخابات برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 176
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5262

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 238
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5273
بازدید سال:5273
بازدید کل:2174033