عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد


ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ششمین جلسه شورای اداری شهرستان  با حضور ضمیر فرماندار گمیشان، نظری مهر نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، غفاری مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری و سایر مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

در این جلسه غفاری مدیر کل بانوان وخانواده استانداری گفت :نصب العین مردم و بنیان انقلاب در همه صحنه ها بر اساس فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری لازمه اجرای تفکر بسیجی در کارها بوده است.

وی تصریح کرد:شهرستان گمیشان مهد علم ودانش بوده است، چرا که بزرگان و عالمان زیادی را در حوزه های مختلف علمی و دینی برای شکوفایی و توسعه جامعه اسلامی در خود پرورش داده است.

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص نقش انسان در تعیین سرنوشت خود خاطر نشان کرد:خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودشان بخواهند و در واقع تغییر بایستی در جهت رسیدن به کمال مطلوب با استفاده از آموزه های دینی،اطلاعات،آگاهی و پتانسیل ها و ظرفیت های علمی موجود در کشور باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به داوطلب بودن کشور ایران در کنوانسیون حقوق کودک اشاره و افزود:زندگی کودک به سه مرحله تقسیم می شود که در مرحله اول ،کودک در هفت سال اول زندگی خود حکومت وپادشاهی می کند و در مرحله دوم  که هفت سال دوم زندگی را شامل می شود کودک مطیع پدر ومادر است و مرحله سوم که هفت سال سوم زندگی را در بر می گیردمشاور و در واقع معاون پدر ومادر خواهند بود که در همه این مراحل خانواده ها بایستی با ذکاوت و هوشیاری و بر اساس نیازها با فرزندان خود رفتار کنند.

غفاری تاکید کرد: با همکاری همه ارگان ها وسازمان ها و دستگاه های اجرایی در کنار کارگروه خانواده و بانوان که ناظر این طرح هستند می توان در اجرای هر چه بهتر این کنوانسیون گام برداشت و شرایط ایده آلی را برای کودکان در زمینه های بهداشت،تحصیل،سلامت و شغل در جامعه فراهم کرد تا جامعه ای سالم وبا نشاط و پیشرفته داشته باشیم.

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه سرنوشت کودکان،سرنوشت آینده ایران اسلامی است بر برگزاری کلاس های آموزشی بانوان و خانواده ها،برنامه های ورزشی،فعال شدن سازمان های مردم نهاد،همکاری تنگا تنگ ادارات کمیته امداد امام (ره)،بهزیستی،بهداشت و درمان،ورزش و جوانان،آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی تاکید کرد.

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

در ادامه جلسه نظری مهر نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت:همدلی و وفاق باعث پیشبرد امور و به ثمر رسیدن برنامه ها و کارها می شود.

وی افزود:اسلام دین عمل است و در این خصوص اگر بر اساس آموزه های دینی گامی برداشته شود به دنبال آن برکت بوجود خواهد آمد.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه انقلاب اداری را لازمه امروز کشور دانست و بیان داشت:ادارات لازم است بر اساس شرح وظایف خود و با اتحاد و انسجام همه جانبه و با وحدت رویه برای رسیدن به اهداف عالیه نظام که همان توسعه و پیشرفت است گام بردارند.

وی تصریح کرد:توجه بیشتر به سلامت افراد جامعه،ایجاد اشتغال و از بین بردن موانع ازدواج از برنامه های اصلی مسئولان باید باشد.

نظری مهر در بخش پایانی سخنان خود به توسعه زیرساخت های گردشگری ،بندر خواجه نفس،سایت میگوی گمیشان جهت رونق اقتصادی شهرستان تاکید کرد.

 

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 1273
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1037

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 413
بازدید دیروز: 254
بازدید ماه:2167
بازدید سال:15533
بازدید کل:2184293