عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان گمیشان


جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان گمیشان

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس  شهرستان گمیشان

جلسه هماهنگی روز جهانی قدس با حضور فرماندار،ائمه جمعه ومسئولین ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان گمیشان تشکیل شد.

فرماندارشهرستان گمیشان ضمن تسلیت ایام شهادت امیر المومنین (ع) گفت:ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است که به خود سازی برسیم واز پیامبر (ص)نقل شده است ما اگر شبی را بخوابیم واز حال واحوال برادر مسلمانمان با خبر نباشیم مسلمان نیستیم .فرماندار افزود:فضیلت ماه رمضان خود سازی است و ما نباید از کسانی که تحت ظلم و ستم قرار گرفته اند غفلت شویم و بسیاری از کشورها هستند که حرکت جنایتکار تروریست ها را حمایت کرده یا درمقابل آن سکوت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: کشور فلسطین برای کشورهای اسلامی نماد وحدت است و حمایت از آرمانهای فلسطینیان زنده کردن پیام حضرت امام (ره) می باشد.فرماندار تاکید کرد:آنچه که برای ما مهم است  نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمانهای قدس شریف،نمایان سازی پیوند بیداری اسلامی و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت سلطه گران و قدرتهای شیطانی می باشد.

فرمانداردرپایان اظهارداشت:از راهبردهای کلان در حمایت از مردم بی گناه کشور فلسطین برجسته سازی رویکرد راهبرد حضرت امام خمینی(ره) در طراحی و ابتکار روز جهانی قدس ،تببین دیدگاههای مقام معظم رهبری در تحقق آرمان فلسطین وآزادی قدس ،تضعیف وتزلزل وفروپاشی اسرائیل در روز سرنوشت ساز روز جهانی قدس،برجسته سازی امواج بیداری اسلامی و سقوط تدریجی دیکتاتوری وابسته ،برجسته سازی نقش محوری جمهوری اسلامی و تقویت مقاومت اسلامی و بستر سازی برای تشویق حضور گسترده اقشار و آحاد ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس می باشد.

درادامه حاج آخوند حنفی امام جمعه خواجه نفس ضمن تسلیت شهادت حضرت علی (ع) گفت:ما هم وظیفه داریم که در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم و زمینه شرکت و حضور مردم را دراین روز فراهم کنیم. امام جمعه خواجه نفس افزود:هر قدمی که دراین راه برداشته می شود یک عبادت است و تکلیف ماست که حمایت  خود را از مردم فلسطین و غزه اعلام کنیم.

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس  شهرستان گمیشان

 

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس  شهرستان گمیشان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 1621
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 145

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 237
بازدید ماه:1547
بازدید سال:14913
بازدید کل:2183673