عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان گمیشان برگزار شد

با حضور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی:

جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان گمیشان برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان گمیشان برگزار شد

جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان گمیشان با حضور دکتر نورقلی نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، کمال غریبی معاون فرماندار، مصدق بخشدار مرکزی، امام جمعه خواجه نفس، رئیس شورای اسلامی شهرستان و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "دکتر رامین نورقلی" نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: هدف ما در مجلس شورای اسلامی پیگیری مطالبات و نیازهای مردم است و دراین راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه های در نظرگرفته شده مطابق با مشکلات و نیازهای شهرستان خاطر نشان کرد: تمامی برنامه ها، پروژه ها و اهداف دولت و مجلس در راستای رفع مشکلات مردم و رونق و توسعه شهرستان است.

دکتر نورقلی پور در ادامه یکی از مشکلات مردم روستاهای شهرستان را آب شرب عنوان کرد و اظهار داشت: در جهت رفع مشکلات آب شرب مردم منطقه از طریق سازمان های مرتبط پیگیر هستیم تابا اقدامات کارشناسی شده و اصولی به صورت اساسی و پایه ای مشکلات آب شرب مردم منطقه رفع شود.

نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به نیازهای روستاهای شهرستان بیان داشت: از برنامه های مهم مجمع نمایندگان استان رفع محرومیت ها با ارائه راهکارهای توسعه محور در جهت برون رفت از مشکلات و رونق وتوسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان است.

کمال غریبی معاون فرماندار نیز در این جلسه توجه به برنامه های توسعه محور در روستاها را از اقدامات مهم دولت دانست و افزود: اجرای طرح هادی یکی از الزامات اساسی در روستاهای بخش مرکزی است.

وی با اشاره به حضور مردم شهرستان در تمامی صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: وظیفه مسئولین در قبال این حضور پرشور مردم، تلاش و پشتکاری مضاعف در جهت رفع مشکلات و گام برداشتن برای توسعه شهرستان است.

معاون فرماندار در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و گردشگری شهرستان بر تکمیل و تجهیز زیرساخت های این ظرفیت ها تاکید کرد.

 

جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان گمیشان برگزار شد

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 939
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1589

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 254
بازدید ماه:1762
بازدید سال:15128
بازدید کل:2183888