عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همه اقدامات دولت در جهت توسعه شهرستان و رفاه مردم است

فرماندار گمیشان در نماز جمعه سیمین شهر؛

همه اقدامات دولت در جهت توسعه شهرستان و رفاه مردم است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همه اقدامات دولت در جهت توسعه شهرستان و رفاه مردم است

فرماندار گمیشان در نماز جمعه سیمین شهر با تبریک دهه مبارک فجر و با اشاره به اقدامات دولت در سطح شهرستان اظهار داشت: همه اقدامات دولت در جهت توسعه شهرستان و رفاه مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیرشیر توماج" فرماندار و رییس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان گمیشان که در جمع نمازگزاران سیمین شهر سخن می گفت، اسلام و قرآن را پایه انقلاب اسلامی بیان داشت و گفت: حضور و تلاش روحانیون در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نییست.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی کامل در سطح جهان است.

توماج در ادامه با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان خاطر نشان کرد: مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی 42 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان با اعتباری بالغ بر 96 میلیارد و 487 میلیون ریال با اشتغالزایی برای 120 نفر در دومین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد.

رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان با تاکید بر این موضوع که همه برنامه ها و پروژه ها برای توسعه شهرستان می باشد، بیان داشت: افتتاح مرکز جامع سلامت، خانه بهداشت روستای دهنه، کلنگ زنی زیرسازی جاده بند بصیرآباد به سیمین شهر، توسعه شبکه آب شهری و برق شهرستان، کلنگ زنی کارگاه تکثیر میگو 100 میلیون قطعه ای، کلنگ زنی میدان عرضه دام و احداث آب شیرین کن از جمله پروژه های مهم اقتصادی و عمرانی دهه مبارک فجر در شهرستان گمیشان می باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از اول انقلاب تاکنون در سطح کشور اذعان داشت: مردم قبل از انقلاب از حداقل ترین امکانات هم برخوردار نبودند اما با پیروزی انقلاب و با رهنمود و هدایت های امام(ره)، مقام معظم رهبری و تلاش مسئولین امروزه ایران اسلامی در همه زمینه ها پیشرفت چشمگیری داشته است.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه بار دیگر همچون 38 سال گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد.

 

همه اقدامات دولت در جهت توسعه شهرستان و رفاه مردم است

 

همه اقدامات دولت در جهت توسعه شهرستان و رفاه مردم است

 

همه اقدامات دولت در جهت توسعه شهرستان و رفاه مردم است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 582
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2059

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 463
بازدید دیروز: 254
بازدید ماه:2217
بازدید سال:15583
بازدید کل:2184343