عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دقت در برنامه زمانبندی انتخابات / حضور مردم باعث خنثی سازی توطئه دشمنان

فرماندار گمیشان در گفت و گو با خبر صداوسیمای مستقر در ستاد انتخابات استان تاکید کرد؛

دقت در برنامه زمانبندی انتخابات / حضور مردم باعث خنثی سازی توطئه دشمنان

دقت در برنامه زمانبندی انتخابات / حضور مردم باعث خنثی سازی توطئه دشمنان

فرماندار گمیشان در گفت و گو با خبر صدا و سیمای مرکز گلستان مستقر در ستاد انتخابات استان اظهار داشت: به موقع و بر اساس برنامه زمانبندی فعالیت های ستاد انتخابات گمیشان انجام می شود و ملاک و معیار ما دقت در برنامه زمانبندی انتخابات است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛ "امیرشیر توماج" فرماندار و رییس ستاد انتخابات گمیشان در این گفت و گو با گزارش برنامه های انجام شده در ستاد انتخابات شهرستان خاطر نشان کرد: همزمان با دستور شروع انتخابات در شهرستان گمیشان نیز همچون سایر نقاط کشور فرآیند انتخابات آغاز و هیات های اجرایی در شهرستان و بخش ها مشخص و تشکیل شدند.

وی اضافه کرد: تعامل، همکاری و هماهنگی خوبی بین هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود دارد و قطعاً در سایه این تعاملات انتخابات سالم و قانون مندی برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان در ادامه با اشاره به رشد 13.8 درصدی ثبت نام کنندگان نسبت به دوره گذشته در شوراهای شهر و روستای شهرستان اظهار داشت: 257 نفر بعنوان داوطلب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با حضور در فرمانداری و بخشداری های مرکزی و گلدشت ثبت نام کردند.

توماج افزود: از مجموع کل ثبت نام کنندگان 246 نفر مرد و 11 نفر زن بوده است.

فرماندار گمیشان در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به پایبندی مردم شهرستان به ارزش های نظام اذعان داشت: مردم همیشه در صحنه شهرستان گمیشان با حضور پرشور خود در تمامی مراسمات، مناسبت ها، راهپیمایی و انتخابات پایبندی خود را ثابت کردند و قطعاً در این دوره از انتخابات نیز حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان در بخش پایانی سخنان خود انتخابات را فرصت مناسبی برای اظهار نظر کردن مردم بیان داشت و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث خنثی سازی توطئه های دشمنان می شود.

لازم به ذکر است انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 

 دقت در برنامه زمانبندی انتخابات / حضور مردم باعث خنثی سازی توطئه دشمنان

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 648
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2273

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 413
بازدید دیروز: 254
بازدید ماه:2167
بازدید سال:15533
بازدید کل:2184293