عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امروزه روابط عمومی، شرط اولیه موفقیت و اثرگذاری است

فرماندار گمیشان در پیام خود به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی؛

امروزه روابط عمومی، شرط اولیه موفقیت و اثرگذاری است

امروزه روابط عمومی، شرط اولیه موفقیت و اثرگذاری است

فرماندار گمیشان در پیامی ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: امروزه روابط عمومی، شرط اولیه موفقیت و اثرگذاری است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ در پیام فرماندار گمیشان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دنیای امروز دنیای رسانه های جمعی وافکار عمومی است و استفاده از ظرفیت ها، منابع و ابزارهای اطلاع رسانی در چنین فضایی شرط اولیه موفقیت و اثرگذاری است و بی تردید توفیق یا عدم توفیق سیاست ها و برنامه های مدیران در فراهم کردن بستر مشارکت و همکاری مردم است که توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی ها به عنوان یکی از بسترها و ظرفیت های اطلاع رسانی و حلقه اتصال سازمان ها و نهادها با افکار عمومی می تواند تاثیر بسزایی در جلب مشارکت و پاسخگویی به دغدغه های شهروندان و تقویت اعتماد،امیدواری ، همدلی و همفکری بیشتر بین مدیران و مردم داشته باشد.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
امروزه روابط عمومي نه به عنوان يك سامانه تشريفاتي و حتي اجرايي، بلكه به عنوان يك سامانه مشورتي و مديريتي و به عنوان عنصر اصلي درارتقا و پیشرفت هر سازمانی جايگاه ويژه‌اي دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم براي توسعه ارتباطات اجتماعي و غناي معنوي و ارزشي اين حرفه ارزشمند با تقويت حضور مديراني دانايي محور و تحول طلب از يك سو و رعايت اخلاق حرفه اي در عملكرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سويي ديگر تلاش نموده و جايگاه اين حرفه را در جامعه تثبيت نماييم.
اینجانب به نوبه خود فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی شهرستان گمیشان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.

امیرشیر توماج

فرماندار شهرستان گمیشان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 759
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2391

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 237
بازدید ماه:1545
بازدید سال:14911
بازدید کل:2183671