عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان گمیشان


اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان گمیشان

اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان گمیشان

جرجانی درادامه افزود :آنچه از دفاع مقدس یاد گرفتیم درس آزادگی ،ایثار،ازخود گذشتگی ،باهم بودن وکنار هم بودن واتحاد و همدلی ،بیاییم درسطح شهرستان با اجرای برنامه های متنوع ارزشهای دفاع مقدس را به نسلهای آینده انتقال ودرس استقامت و مقاومت در مقابل ظلم وستم وتجاوز زنده نماییم . درآن زمان رزمندگان بدون هیچگونه چشم داشتی وبا اعتقاد کامل در مقابل ظلم وستم ایستادگی کردند که ثمره آن را امروز می بینیم که آسایش وامنیت در کشورمان نمونه بارز آن میباشد.

جرجانی در ادامه بیان نمود :امروز و جنگ ما در مقابل دشمن جنگ نرم است که دشمنان اسلام از انواع ترفند ها بر علیه مملکت و جوانان ما با اهداف مشخص و برنامه ریزی شده براه انداختند که می خواهند حرکت شتابان جمهوری اسلامی ایران را در زمینه های مختلف علمی وغیره مانع شوند ما باید بیدار باشیم و با داشتن بصیرت خود را در مقابل تحرکات دشمنان واکسینه نماییم .

ایشان درادامه بیان نمود : در زمان پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این هراس را داشتند که مبادا انقلاب ما صادر شود اما امروز می بینیم که انقلاب ما با نام امام خمینی (ره) در دنیا طنین انداز این یعنی صدور انقلاب .

درادامه فرمانده سپاه گمیشان ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت : رهبر معظم انقلاب گفت هشت سال دفاع مقدس صرفا "یک مدت زمانی نیست بلکه گنجینه عظیمی است که آنرا استخراج ،مصرف کرده وسرمایه گذاری نماییم .

رشادتهای رزمندگان اجازه تجاوز به یک وجب از خاک میهن اسلامی را نداد . دراین هفته باید ارزشها را به نسل جدید انقلاب نمایش وانتقال دهیم در دفاع مقدس عمده مسئولیت در جنگ سخت بامردان بود اما امروز در جنگ نرم مسئولیت به عهده مادران میباشد.

اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان گمیشان

 

اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان گمیشان

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 1024
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 247

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 193
بازدید دیروز: 143
بازدید ماه:1456
بازدید سال:14822
بازدید کل:2183582