عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد


چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل صداو سیمای مرکز گلستان و مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان برگزار شد.

هرمزی مدیر عامل آبفارگلستان در این جلسه با اشاره به مشکل کمبودآب درسطح کشور گفت:کمبود بارش درفصل تابستان یکی ازمشکلات عمده درحوزه تامین آب شرب میباشد و بدلیل نبود تامین منابع آبی کافی درحوزه شهرستان مشکل کمبود آب شرب درگمیشان بیشتراست.

وی افزود: در حال حاضر از طریق مجتمع آبرسانی شهدای ترکمن برای ۵۳روستای شهرستان های گمیشان و ترکمن آب شرب ارسال میشود.

مدیر عامل آبفار استان با بیان اینکه مسیرو هدف تامین آب شرب برای شهرستان مشخص است، خاطر نشان کرد: با افتتاح بزرگترین آب شیرین کن شمال کشور و ورود آن به مدار توزیع بخش عمده ای ازمشکلات آب شرب درشهرستان های ترکمن وگمیشان رفع شد.

هرمزی یادآور شد: این آب شیرین کن علاوه بر شهر ۷روستای منطقه را نیز مورد پوشش قرار داده است.

وی در ادامه از تهیه زمین جهت احداث مخزن آب ویژه شهرستان خبر داد و گفت: با احداث و بهره برداری از این مخزن میزان آب شرب ورودی به شهرستان تقویت خواهد شد.

مدیر عامل آبفار استان با اشاره به مطالعات انجام شده در حوزه احداث آب شیرین کن سیمین شهر نیز بیان داشت: وزیر نیرو در حضور هفته گذشته خود در استان موافقت اولیه خود را با احداث آب شیرین کن در سیمین شهر اعلام کردند.

هرمزی در پایان گفت: قطعاً با احداث آب شیرین کن سیمین شهر در این مناطق مشکل آب شرب رفع خواهد شد.

عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای گلستان نیز دراین جلسه نیاز امروز جامعه را کار و تلاش دانست و بیان داشت: وظیفه هر یک از مسئولین کار و تلاش مضاعف برای خدمت بیشتر به مردم و رفع مشکلات است.

وی با اشاره وضعیت اقتصادی جامعه نیز گفت: جنگ تمام عیار اقتصادی ورسانه ای آمریکا ومتحدان علیه ایران و بیشتر بحث جنگ روانی در کشور صورت گرفته است.

مدیر کل صداو سیمای مرکز گلستان با اشاره به فعال بودن ۲۷۰شبکه فارسی زبان علیه کشور خاطر نشان کرد: این شبکه ها درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی هستندکه بارصدصورت گرفته معلوم میشودکه این شبکه های معاندروی کلیدواژه براندازی نظام تمرکز کرده اند.

عبدالحسینی هجمه صورت گرفته علیه ایران را عمدتاً روانی دانست وافزود: این حرکت ها دراتاق فکررسانه ای معاندان برنامه ربزی شده و همه آنها بر اساس یک برنامه و هدف مشخص شده حرکت می کنند.

وی هدف دشمنان را از این جنگ روانی ایجاد ناامنی وعدم اعتماد در بین مردم دانست وگفت:اعتمادمردم نبایدخدشه دارشودو مسئولین باید همواره در مسیر ایجاد و جلب اعتماد مردم گام بردارند.

عبدالحسینی با اشاره به شایعات و جنگ روانی که درکشور بخصوص درفضای مجازی صورت میپذیرد، خاطر نشان کرد: این مسائل در راستای ایجاد بحران درکشور است و بایدگفت که کار رسانه ها در این شرایط ازحساسیت خاصی برخورداراست.

وی درخصوص مشکلاتی که رسانه های معاند دامن زده اند، بیان داشت: دراین شرایط ما باید بامردم صادق باشیم و دستاوردهای نظام در همه زمینه ها را هنرمندانه به مردم بیان کنیم.

مدیر کل صداوسیمای مرکز گلستان تشریح فعالیت ها توسط برخی وزرا را کاری پسندیده عنوان کرد وگفت:این حرکت های صادقانه وبیان واقعیت ها باعث بهترشدن شرایط میشود.

عبدالحسینی درپایان وحدت، تحت رهبری ولایت فقیه بود، اتحاد، کاروتلاش مضاعف را رمز برون رفت ازمشکلات موجود دانست.

کشمیری مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان نیز در جلسه شورایاداری گمیشان تمرکز زدایی از مرکز استان را برنامه های مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد و گفت: برای محقق شدن این برنامه ها راهکارهای متفاوتی در سطح شهرستان های استان در جهت برجسته سازی فرهنگ در دست اقدام است.

کشمیری افزود: مجتمع فرهنگی و هنری گمیش تپه و خانه فرهنگ سیمین شهر از پروژه های مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح شهرستان می باشد.

وی کار فرهنگی را زیربنای تمام امورات دانست و گفت: توجه به فرهنگ در واقع حرکت در مسیر توسعه و توجه به پیشرفت کشور است.

کشمیریبا اشاره به اینکه امسال بزرگداشت مقام خبرنگار نه درقالب یک روز بلکه درقالب یک هفته برگزارخواهد شد: بیان داش: برنامه هایهفته خبرنگاراز روزپنجشنبه آعازشدهاست وروز۱۷مرداد با تجلیل از۴۰۰خبرنگاراستان به پایان خواهد رسید.

وی غبارروبی مزارشهدای اصحاب رسانه،پیاده روی خانواده های رسانه،مسابقات فوتسال،برنامه سلامت ورسانه وویزیت رایکان ،دیدارباخانواده هایشهدای رسانه بازدیدازرسانه های فعال استانی ومراسم تجلیل درروزخبرنگارراازبرنانه های مهم اینهفته برشمرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر شناسایی اهالی فرهنگ، فعال کردن انجمن های فرهنگی و هنری و واگذاری کارهای فرهنگی به موسسات و کانون های فرهنگی تاکید کرد.

در پایان چهارمین جلسه شورای اداری گمیشان و در آستانه روز خبرنگار از "رامین گری" و "آق اویلی بزمونه" نمایندگان خبر صدا و سیمای مرکز گلستان در شهرستان تجلیل شد.

 

 

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 458
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3706

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 440
بازدید دیروز: 2
بازدید ماه:3847
بازدید سال:17213
بازدید کل:2185973