عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » انس با قرآن موجب كاهش معضلات اجتماعي وتقويت خود باوري مي شود

فرماندار گمیشان:

انس با قرآن موجب كاهش معضلات اجتماعي وتقويت خود باوري مي شود

انس با قرآن موجب كاهش معضلات اجتماعي وتقويت خود باوري مي شود

به گزارش روابط عمومي فرمانداري،اولين نشست هم انديشي ائمه جمعه وجماعات و مديران حوزه هاي علميه در خصوص تبيين آموزه هاي ديني و تاثير آن در اخلاق اسلامي و درس آموزي از قرآن كريم با حضور فرماندار و مدير كل سياسي وانتخابات واعضاي شوراي تامين برگزار شد.

فرماندار گميشان ضمن تقدير از مشاركت علما و روحانيت و حضور مير باقري مدير كل سياسي و انتخابات استانداري در اين نشست، بيان داشت: هرچقدر از انس با قران دور شويم به معضلات اجتماعي گرفتار مي شويم و وظيفه مندي مسئولين را رهبر عظيم الشان انقلاب با شعار فرهنگ و اقتصاد با عزم ملي و مديريت جهادي مشخص نموده است.

فرماندار گميشان همچنين خاطر نشان كرد: با حضور علما در جهت رشد و توسعه شهرستان گام هاي موثري برداشته خواهد شد و تلاش در خصوص ادامه كار بندر خواجه نفس و توسعه گردشگري و سايت ميگوي گميشان فرصتي در جهت اشتغال جوانان شهرستان است.

سپس مدير كل دفتر سياسي و انتخابات استانداري ضمن تبريك ايام منتصب به رسول اكرم(ص) و بعثت نبي مكرم (ص) اظهار داشت: قرآن كتاب زندگي و قانون ماست وزير بناي همه معارف ديني ما نشات گرفته ازاين كتاب مقدس مي باشد و در فتنه هاي زمانه كه هجوم به فرهنگ آغاز ميشود و دشمنان، اسلام هراسي را آغاز نموده اند و طالبان و وهابيت را استكبار آموزش داده و به منطقه با بدعت جديد تحميل نموده است.

وي در ادامه افزود: قرآن كتاب آسماني ما پاكترين و سالم ترين كتاب آسماني است كه آغاز آن با خواندن و دانستن شروع مي شود و جهت سير الي ا... است و روشن ترين و پربارترين كتاب، قرآن كريم است و اين درحالي است كه مسيحيت چهار كتاب معرفي كرده و آن هم بعد از در گذشت حضرت عيسي (ع) كه همگي آنها تحريف شده است.

ميرباقري در بخش پاياني سخنان خود ضمن اشاره به جايگاه علما در جامعه بيان داشت: هر چقدر آستانه تحمل روحاني بيشتر باشد شبهات در بين جوانان رفع ميگردد.

همچنين حاج آخوندحنفي امام جمعه سيمين شهر ضمن تقدير و تشكر از برگزاركنندگان جلسه در خصوص مسايل فرهنگي و اجتماعي و معضلات موجود در بين جوانان و تمسك به قرآن كريم آن را جز آداب ،فرهنگ و اخلاق قرار داده و نشأت گرفته از آموزه هاي قرآني باشد.

گفتني است اين جلسه با پرسش وپاسخ روحانيون وعلما وحاضرين به پايان رسيد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 947
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 143
بازدید ماه:1295
بازدید سال:14661
بازدید کل:2183421