عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان درسال98برگزارشد

به ریاست سرپرست فرمانداری گمیشان؛

دومین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان درسال98برگزارشد

دومین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان درسال98برگزارشد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ دستمرد با اشاره به اهمیت کنکور برای داوطلبان و خانواده های آنها گفت: داوطلبان کنکور سراسری را فرزندان خود بدانیم بنابراین باید طوری در برگزاری آزمون دقت کنیم که تمرکز داوطلبان به هم نریزد.
سرپرست فرمانداری شهرستان گمیشان در این جلسه گفت: سنگ بنای توسعه هرکشوری آموزش و پرورش است و اگر ما درحوزه آموزش و پرورش نواقصی داشته باشیم و به آن توجه نکنیم در امر توسعه قطعا دچار مشکل خواهیم شد.

دستمرد افزود: خروجی تمامی سرمایه‌های انسانی از آموزش و پرورش بوده؛ بنابراین درتمامی حوزه‌های آموزش و پرورش باید تلاش نمود و هرآنچه از دست ما مسئولین بر می‌آید در حد توان از آنجام آن دریغ نکنیم.
وی با بیان اینکه روزهای 13 و 14 تیرماه کنکور سراسری برگزار می شود، تصریح کرد: در این دو روز حدود 700 نفر در آزمون کنکور سراسری شرکت خواهند کرد که باید به بهترین شکل این آزمون مهم را برگزار کنیم.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و موضوع اوقات فراغت دانش آموزان انتظار می‌رود که دانش آموزان در ایام تعطیلات بیکار نبوده و در کلاس‌های اوقات فراغت از توان آن‌ها استفاده شود که قطعا سیستم آموزش و پرورش باید برای پرکردن اوقات فراغت این عزیزان برنامه ریزی‌های لازم را به عمل آورند.


رئیس آموزش و پرورش شهرستان گمیشان، با بیان اینکه تمامی مسئولان برگزاری آزمون باید قبل از ساعت هفت در محل آزمون حضور داشته باشند، تصریح کرد: تاخیر مسئولان برگزاری آزمون موجب بی انظباطی و اخلال در برگزاری کنکور می شود به همین دلیل تصمیم گرفته ایم از افرادی که سابقه تاخیر در ورود به محل برگزاری آزمون را دارند، استفاده نکنیم.
" کر " در این جلسه از روند رو به رشد دستگاه تعلیم و تربیت در این شهرستان خبرداد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان گمیشان در مقایسه با سال‌های گذشته روند رو به رشدی را داشته است که این رشد را مدیون تلاش‌های مستمر مدیر اداره و همکارانشان در حوزه تعلیم و تربیت است.
وی افزود: هرمقدار که حوزه‌های مختلف اداری و ستادی با یکدیگر همکاری و برنامه ریزی مدونی داشته باشند قطعا توفیقات وافتخارات بسیاری برای شهرستان خواف بدست آمده است.

دستمرد در پایان تاکید کرد: تمامی مقدمات برگزاری آزمون فراهم شده است و انتظار داریم با کمترین نقصی این آزمون سرنوشت ساز را برگزار کنیم.

دومین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان درسال98برگزارشد

 

دومین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان درسال98برگزارشد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 430
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4738

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 254
بازدید ماه:1803
بازدید سال:15169
بازدید کل:2183929