عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تاکید احمد دستمرد بر بازسازی و نوسازی مساکن آسیب دیده در زمان بندی تعیین شده


تاکید احمد دستمرد بر بازسازی و نوسازی مساکن آسیب دیده در زمان بندی تعیین شده

تاکید احمد دستمرد بر بازسازی و نوسازی مساکن آسیب دیده در زمان بندی تعیین شده

 

 

جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی شهرستان گمیشان صبح امروز به ریاست احمد دستمرد فرماندار شهرستان گمیشان و با حضور سید علیرضا حسینی معاون فرماندار،عابدینی رئیس ستاد معین شهرستان گمیشان،بخشداران و نمایندگان دستگاههای عضو قرارگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ احمد دستمرد ضمن اشاره به ارسال گزارشهای هفتگی از روند و پیشرفت کار به دولت، بر اطلاع رسانی به موقع و مناسب از اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده تاکید کرد و از همه دستگاهها خواست تا مردم را در جریان اقدامات و پیشرفتهای حاصله در خصوص بازسازی مناطق سیل زده قرار دهند.

رئیس قرارگاه بازسازی و نوسازی شهرستان گمیشان، همچنین مشارکتهای مردم و دستگاههای مختلف را در روند بازسازی مناطق سیل زده بسیار مهم دانست و گفت: این اتفاق مهم می تواند زمینه ای برای افزایش همدلی، مشارکت، همکاری و نوع دوستی مردم در شهرستان باشد.
فرماندار شهرستان همچنین در حاشیه جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده با اشاره به اینکه هریک از دستگاههای عضو قرارگاه گزارشی از اقدامات خود در مناطق سیل زده در این جلسه ارائه کردند، گفت: تمام مساکن تخریب شده در مرحله اول که احتیاج به بازسازی داشت به اتمام رسید و همچنین میزان خسارت ها و برآوردهای لازم تعیین گردیده است.
احمد دستمرد با اشاره به اینکه انبوه مصالح مورد نیاز از سوی دستگاهها خریداری شده است، تصریح کرد: جلسات متناظر قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در استان نیز تشکیل شده و پیگیر امور هستند. همچنین تعمیرات و بازسازی واحدهای خسارت دیده در سیل اخیر با سرعت و در زمان بندی تعیین شده، در حال انجام است.
احمد دستمرد افزود: طبق زمانبندی، مرمت خانه‌های آسیب دیده از سیل طی دو ماه یعنی تا پایان مرداد ماه ٩٨ به اتمام رسید و بحث تعمیرات و بازسازی را تمام کردیم که مردم بتوانند در خانه های خود ساکن شوند.
رئیس قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده یادآوری کرد: نوسازی منازلی که نیاز به احداث دارد حداکثر تا قبل از فصل سرما انجام می شود که امروز این زمانبندی را به همکاران در دستگاههای مختلف اعلام کردیم و امیدواریم به سرعت این کار انجام شود.

 

تاکید احمد دستمرد بر بازسازی و نوسازی مساکن آسیب دیده در زمان بندی تعیین شده

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 364
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4779

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 143
بازدید ماه:1281
بازدید سال:14647
بازدید کل:2183407