عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تارکان تحصیل در معرض آسیب های اجتماعی هستند

معاون فرماندار گمیشان:

تارکان تحصیل در معرض آسیب های اجتماعی هستند

[

تارکان تحصیل  در معرض آسیب های اجتماعی هستند

 

معاون فرماندار گمیشان گفت: نتایج بررسی ها و گزارش‌های دریافتی در حوزه اجتماعی شهرستان مبین آن است که افراد کم سواد و تارک تحصیل بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند.

سید علیرضا حسینی در همایش هفته شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان افزود: بررسی آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و خودکشی در شهرستان موید آن است که افراد دارای مدارک تحصیلی پایین، بیشترین قشر گرفتار در چنین مشکلاتی را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی باید به شکل جدی موضوع بازماندگان و تارکان تحصیل را مورد توجه قرار داد و نگذاشت کودک یا نوجوانی به دلیل مشکلات مالی، معیشتی و یا فرهنگی از ادامه تحصیل محروم شود.

حسینی با تشکر از مجموعه مدیران شهرستانی به ویژه مدیریت دادگستری شهرستان تصریح کرد: دستگاه قضا در این موضوع بسیار جدی است و در اجرای اصل قانون اساسی در زمینه تحصیل با کسی تعارف ندارد که باید از این ظرفیت به نحو شایسته بهره برد.

وی ادامه داد: موضوع بازماندگان و تارکان از تحصیل از دغدغه های جدی رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان و دیگر اعضای آن است و انتظار می‌رود با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهرستان، این معضل را سامان داد.

جانشین فرماندار در شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی دشمن اذعان کرد: دشمن سعی می کند از نقطه ضعف و جهل در جامعه نفوذ کند، چنانچه در موضوع ضعف، قوای دفاعی و نظامی ما را نشانه گرفته و در نقطه جهل هم برنامه های فرهنگی خود را برای جامعه هدف طراحی کرده است.

حسینی تصریح کرد: در نقطه ضعف به لطف خدا و حضور پربرکت بزرگ‌مردانی همچون سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی"‌ و دیگر همرزمانش و پیشرفت‌های شگرف در عرصه نظامی و امنیتی مشکل چنداتی نداریم، اما باید نگران نقطه جهلی باشیم که دشمن از طریق رسانه‌ها و دیگر دستگاه‌های تبلیغی، اسلام و وحدت ملی ما را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در ایستگاه اول روشنگری و مبارزه با جهل و بی‌سوادی است و باید پیش از پیش این نهاد ارزشمند را در این مسیر تقویت کرد و یاری داد.

حسینی خاطرنشان کرد: در این مسیر همه دستگاه‌های شهرستانی باید به آموزش و پرورش کمک کنند تا بتواند از عهده پرورش نسلی خردمند و با دغدغه بر بیاید.

وی با اشاره به رای اولی‌های حاضر در همایش و تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات به عنوان یکی از مظاهر تعیین سرنوشت و مردم سالاری تصریح کرد: امیدوارم با حضور آگاهانه در انتخابات ضمن استفاده از حق قانونی خود، همچون گذشته با مشارکت حداکثری، افتخاری دیگر برای این مرزوم بوم رقم بزنید.

در این جلسه رئیس آموزش و پرورش شهرستان گمیشان نیز از فرماندار گمیشان و همکاری دستگاه های عضو در اجرای برنامه های شورای آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد.

فرهاد کر با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و همراهانش، امنیت و سربلندی کشور را مرهون فداکاری شهدایی دانست که برای آن که خدشه ای به کشور و نظام نرسد همه هستی خود را تقدیم حضرت احدیت کرده اند.

تارکان تحصیل  در معرض آسیب های اجتماعی هستند

 

تارکان تحصیل  در معرض آسیب های اجتماعی هستند

 

تارکان تحصیل  در معرض آسیب های اجتماعی هستند

 

تارکان تحصیل  در معرض آسیب های اجتماعی هستند

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 363
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4938

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 143
بازدید ماه:1290
بازدید سال:14656
بازدید کل:2183416