عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال 1401 برگزار شد


اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال 1401 برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال 1401 برگزار شد

 صبح امروز دوشنبه 29 فروردین ماه جلسه شورای اداری گمیشان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضای شورای اداری شهرستان با موضوع تکریم حسینی معاون فرماندار سابق و معارفه مهدی شیروانی بعنوان معاون فرماندار  وتفریشی  بعنوان بخشدار مرکزی و تکریم رضا طیبی بخشدار سابق مرکزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ سقلی در این جلسه گفت: از موهبت های نظام مقدس اسلامی را تغییر مدیریت ها که به منزله یک کار جمعی و امدادی می باشد دانست و خاطر نشان کرد در سال جدید که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای انرا سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین نامیده اندبایست همه دستگاه ها حداکثر تلاش خود را به صورت جهادی و انقلابی همسو با دولت مردمی و انقلابی دکتر رئیسی جهت تحقق شعار سال در این شهرستان نمایند.
فرماندار گمیشان در این جلسه باتشریح خدمات اقایان حسینی و طیبی گفت: انشاالله اقایان شیروانی و تفریشی نیز با درایت وهمدلی درراستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه شهرستان تلاش خواهند نمود. سقلی درادامه با تاکید برلزوم خدمت رسانی به مردم ازجانب مسئولین بخصوص درایام ماه مبارک رمضان گفت مسئولان ذیربط دراین ماه مبارک باید درتامین مایحتاج مردم کوشا باشند.
وی افزود: کارهای عمرانی که در حال انجام در سطح شهرستان می باشد نوید خوبی برای مردم شهرستان و توسعه شهرستان می باشد، اعم از بیمارستان در حال ساخت که خوشبختانه عملیات ساختمانی آن پس از مدت ها و پیگیری های به عمل امده فعال شده است. پیش بینی تنش آبی هم چون سال گذشته داشته ایم که با برنامه ریزی های صورت گرفته و تکمیل برخی پروژه های تامین آب امیدواریم مشکلات مردم شهرستان در فصل گرم پیشرو کمتر باشد.
وی درادامه بااشاره به سفر پر و خیر برکت ریاست جمهوری به استان و اعتبارات ویژه شهرستان گمیشان گفت: خوشبختانه اعتبارات کم نظیری به شهرستان جهت اجرای طرح هایی نظیر توسعه سایت پرورش میگو گمیشان که در صورت اجرایی شدن آن در واقع همان تحقق منویات رهبری در خصوص اشتغال دانش بنیان در سال 1401 می باشد بنابراین بایستی حد اکثر تلاش خویش را همه مسئولان شهرستانی در این موارد انجام دهند.
سقلی  هم چنین از خدمات شایان توجه پرسنل مرکز بهداشت ، فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج، دهیاران و شوراهای اسلامی که در طرح واکسیناسیون کرونا رمضان موجب رشد تزریق واکسن در سطح شهرستان شدند تقدیر و تشکر نمود.

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال 1401 برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 164
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5392

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 208
بازدید دیروز: 87
بازدید ماه:5838
بازدید سال:19204
بازدید کل:2187964