عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست مشترک هیأت های اجرایی و نظارت شهرستانهای غرب گلستان


نشست مشترک هیأت های اجرایی و نظارت شهرستانهای غرب گلستان

نشست مشترک هیأت های اجرایی و نظارت شهرستانهای غرب گلستان  

نشست مشترک هیأت های اجرایی و نظارت شهرستانهای غرب گلستان با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ، سقلی فرماندار گمیشان ، فرمانداران شهرستانهای غرب گلستان ، روسای دفاتر نظارت و حجه الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان کردکوی به میزبانی فرمانداری شهرستان کردکوی برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان سیدعلی مهاجر ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه برعلیه ملت مظلوم فلسطین، طی سخنانی اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در نظام مقدس اسلامی می باشد که همواره امامین انقلاب بر برگزاری باشکوه آن تاکید داشته اند .
رئیس ستاد انتخابات استان افزود: در این دوره از انتخابات نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی راهبردهای اصلی را مشخص نموده اند که ستاد انتخابات کشور و بالتبع استان گلستان، آن راهبردها را نصب العین خود قرار داده است.
مهاجر افزود: بحمدالله هیات اجرایی و نظارت استان از جبهه انقلاب اسلامی می باشند و از آغاز فرآیند انتخابات تاکنون با تعامل سازنده در انجام مراحل قانونی انتخابات، کارنامه خوبی در سطح کشور از خود به نمایش گذاشته اند . مهاجر در پایان بر رعایت اصل امانتداری، کار گروهی ،شبکه ای و تعاملی و راز داری بین هیات های اجرایی شهرستان ها، فرمانداری ها و بخشداری ها تا پایان فرآیند انتخابات تاکید نمود.
در این جلسه سقلی فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان گمیشان نیز طی سخنانی شرحی از اقدامات انجام شده در سطح شهرستان گمیشان ارائه داد ، وی گفت: تشکیل هیات های اجرایی، بازدید میدانی از محل شعب اخذ رای جهت رفع نواقص ، برگزاری جلسات کمیته های شهرستانی انتخابات و تعامل سازنده با دفتر نظارت شهرستان از جمله اقدامات شهرستان می باشد. سقلی در پایان با تقدیر و تشکر از همه دست اندر کاران انتخابات افزود: ان شاالله با یاری پروردگار و همت دست اندرکاران انتخابات انتخاباتی پرشور داشته باشیم.
 

نشست مشترک هیأت های اجرایی و نظارت شهرستانهای غرب گلستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 114
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6754

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 4258
بازدید ماه:17721
بازدید سال:82801
بازدید کل:2251561