عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تالاب گميشان در دولت سيزدهم احيا خواهد شد، كاهش نرخ بيكاري مردم گميشان در دستور كار جدي دولت است

معاون رئيس جمهور در سفر به شهرستان گميشان :

تالاب گميشان در دولت سيزدهم احيا خواهد شد، كاهش نرخ بيكاري مردم گميشان در دستور كار جدي دولت است

تالاب گميشان در دولت سيزدهم احيا خواهد شد، كاهش نرخ بيكاري مردم گميشان در دستور كار جدي دولت است

 

سلاجقه معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست به عنوان نماينده رئيس جمهور در سفر دوم رييس جمهور و هئيت دولت به استان گلستان در شهرستان گميشان و با اشاره به خشكي تالاب گميشان گفت: احياي تالاب گميشان در دستور كار جدي دولت است و طرح جامع احياي آن توسط اداره كل محيط زيست گلستان و ستاد احياي تالاب‌هاي كشور آماده و مصوب شده و درحال پيگري است؛ اين تالاب قطعا احيا خواهد شد و اجازه نخواهيم داد بستر خشك آن به كانون ريزگرد تبديل شود.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني فرمانداري گميشان در اين نشست كه با حضور سقلي فرماندارگميشان و جمعي از نخبگان شهرستان گميشان برگزار شد، فرماندار گميشان ضمن خير مقدم به حضرت آيت‌الله رئيسي رئيس محترم جمهوري اسلامي و هييت دولت به استان گلستان و دكتر سلاجقه به شهرستان گميشان به شرح اقدامات دولت مردمي سيزدهم در شهرستان پرداخت.

در ادامه برخي از حاضرين در جلسه به تشريح نظام مسائل شهرستان پرداختند.

علي سلاجقه معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست پس از شنيدن دغدغه‌هاي مردم گميشان اظهار داشت: گميشان ظرفيت بسيار خوبي در همه زمينه‌ها دارد و براي دولت اصلا پذيرفته نيست كه اين شهرستان با اين پتانسيل‌ها و جواناني كه دارد، نرخ ۲۱ درصد بيكاري داشته باشد.

وي ادامه داد: لذا اين موضوع را در دولت مطرح خواهم كرد تا با هم‌گرايي دستگاه‌هاي مختلف انشالله در سفر بعدي رياست جمهوري اين آمار به كمتر از ۱۰درصد بدهد.

رييس سازمان حفاظت محيط زيست با اشاره به خشكي تالاب گميشان گفت: احياي تالاب گميشان در دستور كار جدي دولت است و طرح جامع احياي آن توسط اداره كل محيط زيست گلستان و ستاد احياي تالاب‌هاي كشور آماده و مصوب شده و درحال پيگري است؛ اين تالاب قطعا احيا خواهد شد و اجازه نخواهيم داد بستر خشك آن به كانون ريزگرد تبديل شود.

سلاجقه به اشاره به بحث بيكاري شهرستان گفت: توسعه شهرك‌هاي صنعتي بايد بلافاصله در استان اتفاق بيفتد و از ظرفيت جوانان بومي منطقه استفاده شود.


تالاب گميشان در دولت سيزدهم احيا خواهد شد، كاهش نرخ بيكاري مردم گميشان در دستور كار جدي دولت است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 282
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6867

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 281
بازدید دیروز: 483
بازدید ماه:4171
بازدید سال:17537
بازدید کل:2186297