عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تجلیل از هیات های ورزشی در شهرستان گمیشان برگزار شد


تجلیل از هیات های ورزشی در شهرستان گمیشان برگزار شد

تجلیل از هیات های ورزشی  در شهرستان گمیشان برگزار شد

 

مراسم تجلیل از هیأت های ورزشی با حضور عبدالجلال ایری نماینده مجلس شورای اسلامی، امید سقلی فرماندار شهرستان گمیشان، قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان و هیات های ورزشی در سالن شهید آیت الله رییسی فرمانداری گمیشان برگزار شد. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، سقلی در ابتدای این نشست ضمن تبریک هفته دولت به تشریح عملکرد اقدامات دولت شهید_جمهور در حوزه ورزش پرداخت.
وی در این مراسم با اشاره به ظرفیت های ورزشی شهرستان خاطر نشان کرد: هیئت های ورزشی بازوان توانمند اداره ورزش و جوانان هستند که می توانند با همکاری این هیئت ها برای ورزش شهرستان برنامه ریزی های مدونی انجام داده و ورزش بیش از پیش در این شهرستان توسعه و گسترش پیدا کند.
در ادامه نشست ایری نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اقداماتی که در شهرستان گمیشان در حوزه ایجاد زیرساختهای ورزشی صورت گرفت قابل توجه بوده تا جاییکه شاهد افتتاح زمین های ورزشی زیادی در شهرستان بودیم در بخش دیگر این نشست قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت : علی رغم تمامی مشکلات و محدودیت های منابع مالی در این مدت زمین های چمن مصنوعی زیادی در شهرستان به بهره برداری رسید و یا پروژه های نیمه تمام از جمله سالن ورزشی روستایی مرزی به اتمام رسید و این روند یعنی افزایش سرانه ورزشی شهرستان با همکاری نزدیک دولت و مجلس ادامه دار خواهد بود .
گفتنی است در اين مراسم روسای هيئت های ورزشي ضمن ارائه گزارش کار، مشکلات ورزشي هيئت خود را مطرح کردند و مسئولين پاسخگوي سوالات ورزشکاران بودند و در پایان از کارکنان، پیشکسوتان، روسای هیئت های ورزشی شهرستان تقدير و تجلیل شد.

تجلیل از هیات های ورزشی  در شهرستان گمیشان برگزار شد

 

تجلیل از هیات های ورزشی  در شهرستان گمیشان برگزار شد

 

تجلیل از هیات های ورزشی  در شهرستان گمیشان برگزار شد

 

تجلیل از هیات های ورزشی  در شهرستان گمیشان برگزار شد

 





بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 20
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 7272

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 327
بازدید دیروز: 879
بازدید ماه:12984
بازدید سال:78064
بازدید کل:2246824