عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » توسعه زیرساخت های اقتصادی وفرهنگی/اتمام پروژه های نیمه تمام

سرپرست فرمانداری گمیشان در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان تاکید کرد؛

توسعه زیرساخت های اقتصادی وفرهنگی/اتمام پروژه های نیمه تمام

توسعه زیرساخت های اقتصادی وفرهنگی/اتمام پروژه های نیمه تمام

سرپرست فرمانداری گمیشان در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور معاون توسعه روستایی ومناطق محروم ریاست جمهوری برگزار شد، بر توسعه زیرساخت های فرهنگی، ورزشی و سلامت و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیدسقلی" سرپرست فرمانداری گمیشان در این جلسه ضمن تقدیر از حضور ریاست جمهوری وهیات دولت در استان گلستان خاطرنشان کرد: حضور ریاست جمهوری وهیات دولت در سطح استان و همچنین حضور نمایندگان ویژه آنها در سطح شهرستان ها فرصتی برای ارائه ظرفیت ها، مشکلات، نیازها و مطالبات مردم است.
وی ضمن معرفی شهرستان گمیشان بیان داشت: پایبندی مردم شهرستان مرزی گمیشان به ارزش های ماندگار مثال زدنی بوده که این پایبندی را در طول این سال ها با حضور حماسی و افتخار آفرین خود در مراسمات، مناسبت ها و انتخابات به زیبایی به نمایش می گذارند.
سقلی اضافه کرد: شهرستان مرزی گمیشان ظرفیت های خوبی در همه زمینه ها برای توسعه دارد که توجه ویژه به آنها و فراهم سازی زیرساخت های مورد نیاز برای این ظرفیت ها می تواند توسعه و پیشرفت را به دنبال داشته باشد.
نماینده عالی دولت در گمیشان ضمن ارائه درخواست های شهرستان از ریاست جمهوری و هیات دولت بیان داشت: تسریع در روند ساخت بیمارستان، رفع مشکلات آب شرب، اجرای طرح هادی در سطح روستاها، تجهیز ماشین آلات شهرداری ها ودهیاری ها، احداث زمین چمن مصنوعی، تسریع در احداث بازارچه مرزی و بنادر، تسریع در توسعه سایت میگو، اعطای تسهیلات اشتغالزایی بدون بهره یا کم بهره، استمهال تسهیلات کشاورزان، افزایش نهاده های دامی اختصاصی به شهرستان وتوسعه راه های ارتباطی واحداث پل از درخواست های مهم شهرستان گمیشان در سفر ریاست جمهوری وهیات دولت به استان گلستان می باشد.   
 

توسعه زیرساخت های اقتصادی وفرهنگی/اتمام پروژه های نیمه تمام

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 212
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5358

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 168
بازدید دیروز: 273
بازدید ماه:8432
بازدید سال:21798
بازدید کل:2190558