فرماندار گمیشان در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: استقرار اداره تامین اجتماعی در شهرستان از ضروریات می باشد.
فرماندار گمیشان در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: استقرار اداره تامین اجتماعی در شهرستان از ضروریات می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ فرماندار گمیشان صبح امروز به صورت سرزده از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بازدید کرد.
فرماندار گمیشان در نشست صمیمی با جمعی از جوانان شهرستان گفت: برای توسعه شهرستان از هر ظرفیتی استفاده و در این راه کوتاهی نخواهیم کرد.
معاون فرماندار گمیشان در جلسه شورای ترافیک با تاکید بر فرهنگ سازی ترافیکی در شهرستان اظهار داشت: وضعیت ترافیکی هر شهری نمادی از فرهنگ آن منطقه است.
فرماندار گمیشان در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز باعث تضعیف اقتصاد ملی می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ جلسه هماهنگی بزرگداشت 9 دی در شهرستان گمیشان به ریاست معاون فرماندار تشکیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ ساعتی پیش فرماندار گمیشان با حضور در محل شکستگی خط لوله آب و فاضلاب روستایی در محدوده روستای قره کیله بر تسریع انجام کار تاکید کرد.
در دیدار مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با فرماندار گمیشان عنوان شد: به زودی واحد کار و رفاه اجتماعی در شهرستان گمیشان مستقر خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ فرماندار گمیشان به همراه مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از خانواده شهید عبدالعزیز مامی زاده دیدار و دلجویی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ فرماندار گمیشان به همراه مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
حضور امید سقلی فرماندار گمیشان در نکوداشت دویست و نود و |
پیگیری مصوبات سفر استاندار محترم در اولویت برنامه های |
ملاقات مردمی فرماندار شهرستان گمیشان برگزار شد |
جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل در شهرستان گمیشان برگزار |
همایش نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز مختومقلی عارف و |
لایروبی کانال آبرسان مزارع میگو شروع شد |
بازدید فرماندار گمیشان از خیریه حضرت زینب کبری سیمین شهر |
امید آفرینی در جامعه با همراهی رسانه ها محقق خواهد شد |
سه مدرسه نیمه تمام شهرستان در هفته دولت به بهره برداری |
بازدید فرماندار گمیشان از مجتمع اداری شهرستان |