عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه توجیهی مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در شهرستان برگزارشد

با حضور حسینی معاون فرماندار و رئیس کمیته امنیت انتخابات؛

جلسه توجیهی مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در شهرستان برگزارشد

جلسه توجیهی مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در شهرستان برگزارشد

 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان؛ جلسه توجیهی مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه در غرب به ریاست سید علیرضا حسینی معاون فرماندار و با حضور اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حسینی معاون فرماندار اظهار داشت: چهار کلیدواژه مشارکت حداکثری، امنیت، قانونمداری و رعایت اصل بی طرفی در دستور کار مجریان انتخابات است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در سایه امنیت کامل امکان پذیر است، افزود: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت کامل در شهرستان حاکم است و عهد بسته ایم در انتخابات آتی نیز نهایت امنیت شعب اخذ رأی را تامین کنیم.

حسینی پایبندی به قوانین انتخابات از سوی ستادهای نامزدها را مورد تاکید قرار داد و گفت: انتظاری که از مسئولین ستادهای تبلیغاتی داریم، رعایت قانون انتخاباتو تلاش برای مشارکت حداکثری مردم است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین ستادها در چارچوب وظایف یک نماینده تبلیغ و توانایی نامزدها را تشریح کنند، تصریح کرد: نباید شاهد این باشیم که عده‌ای با دادن قولهای غیرواقعی در ‏آینده باعث بی اعتمادی مردم شوند.‏

معاون فرماندار گمیشان نصب پوستر بر روی تابلوهای علائم و دیوار نویسی را از موارد تخلفات انتخاباتی عنوان کرد و ابراز کرد: این نوع اقدامات به عنوان تخلف در تبلیغات انتخابات محسوب و برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات باید تبدیل به وحدت و همدلی شود، اظهار داشت: مسئولین ستادهای انتخاباتی نامزدها، باید زمینه وفاق ملی و حضورحداکثری مردم را با همدلی فراهم کنند.

حسینی در ادامه تصریح کرد: همه ما باید به دنبال برگزاری انتخابات سالم، پرشور، با رعایت مر قانون و مشارکت حداکثری مردم باشیم.

در پایان مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی حاضر در جلسه ضمن تاکید بر تلاش برای مشارکت حداکثری، نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات آتی بیان کردند.

جلسه توجیهی مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در شهرستان برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 339
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4975

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 187
بازدید دیروز: 143
بازدید ماه:1450
بازدید سال:14816
بازدید کل:2183576