عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برپایی چادر عزای شهید جمهور در شهرستان گمیشان


برپایی چادر عزای شهید جمهور در شهرستان گمیشان

برپایی چادر عزای شهید جمهور در شهرستان گمیشان

 

چادر عزای شهید جمهور، خادم الرضا ،رئیس شهید، محترم و مغتنم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله رئیسی به همت مردم اهل سنت شهرستان گمیشان در میدان اصلی شهر گمیش تپه برپا شد. 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری گمیشان، مردم شهرستان گمیشان فارغ از هر گونه تعلق گروهی و جناحی و قومی به رسم و سنت مردم نجیب و شریف ترکمن صحرا در سوگ شهادت جانسوز شهید حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی چادر عزا برپا نمودند.
مردم حاضر در این مراسم اظهار داشتند: این کمترین اقدام با توجه به اقدامات رئیس جمهور شهید به مناطق محروم و مرزی سراسر ایران اسلامی علی الخصوص شهرستان گمیشان می باشد. هم چنین در این مراسم سقلی فرماندار گمیشان با همراهی علوی دستیار استاندار در امور مردمی سازی ، اعضای شورای تامین و حاج آخوند نبوی زاده امام جمعه شهرستان گمیشان حضور داشتند. فرماندار گمیشان در جمع مردم عزادار طی سخنانی به تبیین شخصیت رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی پرداخت. سقلی ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم عزادار گفت: ولایتمداری و تبعیت از مقام معظم رهبری ویژگی برجسته حضرت آیت الله رئیسی بود زیرا که ایشان همچون شهید سلیمانی سرباز ولایت بود و راه نجات و پیشرفت کشور در تبعیت از منویات رهبری می دانست‌.
فرماندار گمیشان افزود: مردمی بودن، سخت کوشی و خستگی ناپذیری از دیگر خصایص شخصیت والای رئیس جمهور شهیدمان بود. که همگان شاهد اقدامات و سفرهای استانی ایشان بودیم و در طول کمتر از سه سال ، دو بار به استان گلستان سفر نمودند ، که پیرو مصوبات سفرهای پر و خیر برکت ، شاهد اقدامات کم نظیر و حتی بی نظیر در شهرستان گمیشان بودیم به طوری که سرانه اعتباری شهرستان گمیشان رشد ۸ برابری نسبت به سال ۱۴۰۰ پیدا کرد.
سقلی هم چنین افزود: راه و منش شهید جمهور به ما امر می کند بایستی با همان خستگی ناپذیری به خدمت مردم ادامه دهیم و اگر خود را پیرو ولایت فقیه می دانیم بایستی مطابق فرمایش معظم له طوری عمل نماییم که "هیچ اختلالی در کار کشور ایجاد نشود" فلذا تمامی خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی نبایستی از هیچ تلاشی فرو گذار نمایند. سقلی در پایان گفت: امروز بیشتر از هر زمانی نیاز به همبستگی و وحدت در جامعه اسلامی ایران و شهرستان گمیشان داریم و این همبستگی قطعا مانع اجرای نقشه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی خواهد شد. 

برپایی چادر عزای شهید جمهور در شهرستان گمیشان

 

برپایی چادر عزای شهید جمهور در شهرستان گمیشان

 

برپایی چادر عزای شهید جمهور در شهرستان گمیشان

 

برپایی چادر عزای شهید جمهور در شهرستان گمیشان

 

برپایی چادر عزای شهید جمهور در شهرستان گمیشان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 93
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 7133

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 412
بازدید ماه:6062
بازدید سال:71142
بازدید کل:2239902