به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، در این جلسه، گزارش اقدامات کمیتههای تخصصی اصلاح ساختار و فرایندها، توسعه منابع انسانی، فناوری، مدیریت عملکرد و سلامت اداری ارائه و آخرین وضعیت اجرای برنامههای تحول نظام اداری، توسعه دولت الکترونیک، هوشمندسازی خدمات و ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی و فرمانداریها مورد بررسی قرار گرفت. نورالله بابایینژاد فرماندار شهرستان گمیشان نیزدراین نشست بر ضرورت ارتقای بهرهوری، تسهیل ارائه خدمات به مردم و استفاده از ظرفیتهای فناوری در بهبود فرآیندهای اداری تأکید شد. در پایان این جلسه، راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات عمومی، توسعه فرهنگ سازمانی، تقویت سلامت اداری و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

