عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سخنرانی فرماندار گمیشان در نماز جمعه شهر گمیش تپه


سخنرانی فرماندار گمیشان در نماز جمعه شهر گمیش تپه

سخنرانی فرماندار گمیشان در نماز جمعه شهر گمیش تپه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛"امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان با شرکت در نمازجمعه گمیش تپه در جمع نمازگزاران این شهر سخنرانی کرد.

فرماندار گمیشان با تبریک ماه رجب و ولادت حضرت علی(ع) گفت: ماه رجب، ماه پر خیر و برکتی است و امیدوارم از برکات این ماه به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: ماه رجب امسال، ماه پر رویداد و پرکاری است و همه مسئولین و عموم مردم باید در مراسمات و مناسبت های این ماه حضور فعالی داشته باشند.

فرماندار گمیشان در ادامه با تبریک هفته سلامت خاطر نشان کرد: غلبه بر دیابت با تحرک و تغذیه سالم شعار جهانی هفته سلامت امسال است و در این راستا لازم است مقوله خود مراقبتی در جامعه ترویج یابد.

وی افزود: از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید، برنامه تحول نظام سلامت می باشد که از این طریق خدمات خوب و ارزنده ای در حوزه بهداشت و سلامت در جامعه اجرا شده است.

فرماندار گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با تعامل و هماهنگی که بین اعضای نظارت، بازرسی و اجرایی برقرار است شهرستان گمیشان آمادگی کاملی را برای برگزاری انتخابات سالم  با حضور پرشور مردم را دارد.

رییس ستاد انتخابات گمیشان مشارکت 82 درصدی مردم شهرستان را نشان از پایبندی آنان به ارزش های نظام دانست و اضافه کرد: مردم شهرستان با درک بالای سیاسی و پایبندی به ارزش های نظام در مرحله اول حماسه ای به یاد ماندنی خلق کردند و امیدواریم بار دیگر در مرحله دوم نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق کنند.

ضمیر ادامه داد: عمل به مرّ قانون، صیانت از آرای مردم و فراهم سازی زمینه های حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای از وظایف اصلی برگزار کنندگان انتخابات است.

فرماندار گمیشان در پایان با اشاره به وقایع حیاتی ثبت شده در شهرستان اظهار داشت: سیاست های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری، سیاست های دولت تدبیر و امید در ایجاد امید ونشاط و طرح تحول سلامت، نقش بسزایی را در افزایش تعداد ازدواج و ولادت و همچنین کاهش طلاق و مرگ ومیر در سال 94 نسبت به سال 93در منطقه داشته است.

 

سخنرانی فرماندار گمیشان در نماز جمعه شهر گمیش تپه

 

سخنرانی فرماندار گمیشان در نماز جمعه شهر گمیش تپه

 

سخنرانی فرماندار گمیشان در نماز جمعه شهر گمیش تپه

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 731
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1385

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 169
بازدید دیروز: 237
بازدید ماه:1669
بازدید سال:15035
بازدید کل:2183795